نظرات هنرمندان درباره ماه عسل

نظرات هنرمندان درباره ماه عسل

در طول این سال‌ها هنرمندان در گفت‌وگو با رسانه‌ها نظراتی درباره برنامه ماه عسل داشتند. به‌همین دلیل نظرات برخی از آنها را بازنشر كردیم.

دانیال عبادی، بازیگر و مجری در خصوص جریان‌سازی مثبت بعد‌ از حضور مهمانان در این برنامه اعتقاد دارد كه این موضوع بستگی به دیدگاه و برداشت مردم دارد و اعتقادات مردم برای خودشان محترم است و می‌تواند نگاه برخی منفی و برخی دیگر مثبت باشد و به عقیده من این مساله‌ای نسبی است. احسان بسیار حرفه‌ای كار می‌كند. او در اجرا بسیار مسلط و كاربلد است و می‌داند كه چطور اجرا كند و كیفیت بالای اجرای او باعث شده مردم هم آن را دوست داشته باشند.

علی‌رام نورایی، بازیگر معتقد است در برنامه ماه عسل می‌توانیم با موضوعات عجیب و غریب كه تازگی دارند، ارتباط برقرار كنیم. اجرای احسان علیخانی فوق‌العاده است، به همین دلیل بیننده‌های زیادی جذب برنامه می‌شوند و همه ساله علیخانی با این برنامه مهمان خانه‌های ما در ماه رمضان است. همچنین كیفیت برنامه هم سال به سال بهتر شده است.


علیرضا جلالی‌تبار بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی بیان كرد: در یك برنامه تلویزیونی، مجری بخشی از یك فرآیند است، بنابراین اگر آن فرآیند درست باشد به همان شكل مجری نیز راه خود را پیدا می‌كند. در یك برنامه‌ای كه مهمانان بسیاری حضور داشته و برخی از آنها مكمل مهمان‌های دیگر بودند، مجری با توانایی‌های خود استرس، اشتیاق، توازن و... آنها را هدایت می‌كند.

سعید سلطانی، كارگردان تلویزیون در خصوص برنامه ماه عسل عنوان كرد: در این برنامه سعی شده با ایجاد یك تعلیق، گذاشتن جلوه‌های مختلف، ایجاد فضای قضاوت و رسیدن به نتیجه برای خود بیننده رویكرد مثبتی دنبال می‌شود. برنامه ماه عسل بیننده را درگیر سوژه‌های مثبت یا منفی خود می‌كند، این برنامه‌سازی خصوصا با توجه به ابعاد و مضمون ماه مبارك رمضان قابل توجه و موفق است.

عباس غزالی، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: برنامه ماه عسل در راستای هدف خود موفق عمل كرده است و توانسته همه سلیقه‌ها را در خود جای دهد ولی شاید بعضی‌ها این اتفاق را دوست نداشته باشند. احسان علیخانی و تصمیم‌گیرندگان عملكرد خوبی در ساخت این برنامه پر‌بیننده دارند. من به‌ شخصه ماه عسل را به‌خاطر نمایش تغییر و تحول در زندگی و نگرش برخی افراد و وقوع برخی اتفاقات در زندگی آنها بیشتر می‌پسندم.