آیت‌ا... وافی: مسؤولان، بیانیه گام دوم را مورد توجه قرار دهند

آیت‌ا... وافی: مسؤولان، بیانیه گام دوم را مورد توجه قرار دهند


آیت‌ا... ابوالقاسم وافی نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه ششمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری منتشر شده است، گفت: همه بخش های بیانیه گام دوم مهم است و همه بخش های آن باید مورد توجه جدی مسؤولان قرار بگیرد اما به نظرم بخش معنویت و اخلاق این بیانیه یک بحث اساسی و بنیادین است.
وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم دولت و دیگر دستگاه های حاکمیتی را دعوت به توسعه معنویت و اخلاق می کند، گفت: به نظرم اگر ما بتوانیم اخلاق و معنویت را به عنوان دو ارزش قابل توجه در اسلام در همه بخش‌های جامعه گسترش دهیم بر رفع دیگر مشکلات کشور از جمله مشکلات اقتصادی تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.
نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: علامه جوادی آملی گفتند که اگر اخلاق و معنویت را گسترش دهیم می‌توانیم مشکلات اقتصادی خود را سامان دهیم؛ این جمله نشان می دهد که یکی از راه‌های مبارزه با مشکلات اقتصادی، توسعه اخلاق و معنویت است.
آیت‌ا... وافی گفت: مقام معظم رهبری از توسعه اخلاق و معنویت و توجه جدی جامعه به این دو مهم به عنوان یک اصل زیربنایی یاد کرده است و این پیام مقام معظم رهبری نشان‌دهنده آن است که مقدمه رفع مشکلات، معنویت و اخلاق است.