تیراندازی مرگبار به سمت عمه

تیراندازی مرگبار به سمت عمه

مرد جوان كه به خاطر اختلاف خانوادگی، عمه و دخترعمه‌اش را هدف شلیك مرگبار قرار داده بود، پس از ده روز زندگی مخفیانه دستگیر شد.
سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی شرق استان تهران دیروز در تشریح این پرونده به جام‌جم گفت: دو هفته قبل تیراندازی در محله حسین‌رضا در ورامین به پلیس گزارش شد كه تیم جنایی با حضور در محل دریافتند، دو راكب موتورسیكلت به سمت زنی و خواهرزاده‌اش حمله‌ور شده و آنها را با شلیك گلوله و ضربه چاقو مجروح كرده‌اند. 
وی افزود: با وجود اقدامات پزشكی یكی از مجروحان كه هدف شلیك گلوله قرار گرفته بود، جان باخت و خواهرزاده‌اش زنده ماند. با توجه به این‌كه تیراندازی در ملآ‌عام رخ داده و باعث وحشت مردم شده بود، دستور رسیدگی ویژه به پرونده صادر و در كمتر از 24 ساعت راكب موتورسیكلت دستگیر شد. متهم در تحقیقات اعتراف كرد، برادرزاده مقتول به خاطر اختلافی كه با قربانیان داشت، این جنایت را رقم زده و او نقشی در قتل نداشته است.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به دستگیری متهم اصلی پرونده گفت: پس از ده روز مخفیگاه متهم اصلی شناسایی شد و ماموران ديروز او را دستگیر كردند. متهم در جریان این تحقیقات به قتل عمه‌اش اعتراف كرد و گفت: پس از شلیك به سمت عمه‌ام با چاقو به سمت دختر‌عمه دیگرم كه در صحنه حضور داشت، حمله‌ور شدم و فكر كردم او را هم كشته‌ام.
متهمان در بازداشت پلیس به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.