رونالدو 3 - اتلتیکو 2

رونالدو، یووه را به یک‌چهارم برد

رونالدو 3 - اتلتیکو 2

طی یك سال گذشته، رسانه‌های ورزشی جهان دو بار به صورت متفق‌القول به تمجید و تحسین فوق‌العاده از كریس رونالدو پرداختند. وجه تشابه هر دو مورد این است كه ستاره پرتغالی در هر دو بار در ورزشگاه تورین نمایش خیره‌كننده‌ای از خود بر جای گذاشت. یك بار در فصل گذشته لیگ قهرمانان و در مرحله نیمه نهایی با لباس رئال مقابل یووه كه گل استثنایی او با ضربه قیچی برگردان همه را به تحسین وا داشت. دفعه دوم هم سه‌شنبه بود كه با هت‌تریك مقابل اتلتیكو توانست تیم آلگری را یك تنه به مرحله یك‌چهارم نهایی این مسابقات ببرد. به همین دلیل بود كه روز گذشته، اكثر رسانه‌های ورزشی دنیا به ستایش از این ستاره پرداختند.
روزنامه فرانسوی اكیپ در گزارش در این باره نوشت: زمانی كه از بزرگی صحبت می‌شود نباید نام رونالدو را فراموش كرد. عملكرد فوق‌العاده مهاجم پرتغالی باعث شد به تاریخ‌سازی‌اش در لیگ قهرمانان ادامه دهد. بزرگان این چنین هستند. نشریه آرژانتینی اوه هم اینطور از رونالدو تعریف و تمجید كرد: رونالدو مقابل اتلتیكو به یك بازیكن فرا زمینی تبدیل شد. لیگ قهرمانان متعلق به اوست و او نمی‌خواهد جامش را به كسی قرض دهد. درست است كه پنج بار فاتحش شده اما به آن راضی نیست و جام‌های بیشتری می‌خواهد.
رسانه پرتغالی آبولا هم به نقش رونالدو در موفقیت‌های یووه اشاره کرد و نوشت یوونتوس صعودش را به مرحله یك‌چهارم را با پیروزی ۳ بر صفر قطعی كرد. بانوی پیر می‌تواند با حضور رونالدو در تركیبش كشنده باشد. نشریه برزیلی گلوبو اسپرت هم این طور به درخشش CR7 واكنش نشان داد: مهاجم پرتغالی تا پیش از دیدار برابر اتلتیكو فقط یك گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده بود اما یكی از شب‌های جادویی‌اش را سپری كرد. بازیكن شماره هفت پیشین رئال مادرید سه گل برای بانوی پیر به ثمر رساند. او بازیكنی است كه به تعیین‌كننده بودن عادت دارد.
رونالدو با هت تریك در بازی سه‌شنبه شب و به دست آوردن چند ركورد فوق‌العاده دیگر، مهر تاییدی بر این تعریف و تمجیدها زد. او در بازی با اتلتیكو، دو گلش را با ضربه سر به ثمر رساند تا تعداد گل‌هایش از این طریق را به عدد 24 برساند. هیچ بازیكنی در تاریخ این بازی‌ها از ركورد ۱۴ گل عبور نكرده است. علاوه بر این، با هت تریك مقابل بانوی پیر، رونالدو توانست به ركورد لیونل مسی در بیشترین هت‌تریك (۸) در لیگ قهرمانان برسد. مهاجم بارسا در هجدهم سپتامبر ۲۰۱۸ به این ركورد دست یافته بود.
ستاره یوونتوس در ورزشگاه تورین صد و بیست و سومین گلش را در تاریخ لیگ قهرمانان به ثمر رساند تا بیش از ۱۱۸ تیمی (درمجموع ۱۴۰ تیم رقابت كردند) كه در این بازی‌ها حضور داشتند، گلزنی كند. با این حساب، او گلزن‌ترین بازیكن در تاریخ این رقابت‌ها به حساب می‌آید. علاوه بر این، مهاجم پرتغالی بیش از همه بازیكنان در مراحل حذفی گلزنی كرده است. او ۶۳ بار در این مرحله دروازه حریفان را باز كرد. پس از رونالدو، مسی با ۴۰ گل و توماس مولر ۲۱گل در رده‌های بعدی قرار دارند.