«عادل» قائم‌مقامی  شبکه را می‌پذیرد؟

مدیر شبکه ورزش از پیشنهاد جدید مسؤولیت جانشینی این شبکه به فردوسی‌پور خبر داد

«عادل» قائم‌مقامی شبکه را می‌پذیرد؟

احسان شیعه، مدیر شبکه تلویزیونی ورزش از ارائه پیشنهاد قائم‌مقامی این شبکه به عادل فردوسی‌پور، مجری و تهیه‌کننده برنامه «90» خبر داد.
مدیر شبکه ورزش در گفت‌وگویی با اشاره به ارائه این پیشنهاد به فردوسی‌پور در عین حال تاکید کرد تا کنون طرفین به نتیجه خاصی در این زمینه نرسیده‌اند و هنوز انتصاب مجری شبکه 3 به عنوان قائم‌مقام شبکه ورزش، قطعی نشده است.
میثم فضلعلی، مدیر گروه ورزش شبکه 3 سیما هم در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها خبر از ارتقای برنامه‌های شبکه ورزش داد و گفت: قرار است در یک پروسه زمانی برنامه‌های شبکه ورزش ارتقا یابد و سازمان صداوسیما در نظر دارد شبکه ورزش را تقویت کند.وی افزود: ورزش مخاطبان بی‌شماری در کشور دارد و ارتقای شبکه تخصصی ورزش از این جهت بسیار بااهمیت است.
مدیر گروه ورزش شبکه 3 در ادامه درباره برنامه نود نیز گفت: برنامه نود در سال 98 با ترکیب و ساختار جدیدی روی آنتن شبکه 3 خواهد رفت.
فضلعلی ادامه داد: ارتقا و تلاش برای بهبود برنامه‌ها فقط مختص برنامه‌های کم مخاطب نیست و برنامه‌های پرمخاطب هم از این قاعده مستثنا نیستند.
مدیر گروه ورزش شبکه 3 ادامه داد: فردوسی‌پور فرزند رسانه ملی است و با تخصصی که دارد می‌تواند در سمت‌های جدی‌تر و با دست بازتر به تکثیر برنامه‌های تخصصی ورزشی بپردازد، به طوری که ما بتوانیم برنامه‌های پرمخاطب ورزشی بیشتری داشته باشیم. عادل فردوسی‌پور در حال حاضر اجرا و تهیه‌کنندگی برنامه «90» شبکه 3
 و تهیه‌کنندگی برنامه «فوتبال 120» شبکه ورزش را برعهده دارد.