قتل هولناك یك زن برای سرقت طلا

قتل هولناك یك زن برای سرقت طلا

برق طلاهای زن میانسال، مرد 40 ساله را وسوسه كرد تا جنایتی را رقم بزند. متهم به قتل پس از كشتن زن خریدار خانه در دهدشت، جسد او را در منطقه‌ای گردشگری در استان فارس رها كرد.
به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از یازدهم اسفند سال گذشته و به دنبال گزارش ناپدید شدن زنی در دهدشت در دستور كار پلیس آگاهی كهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت. ماموران در جریان تحقیقات دریافتند، این زن اهل یاسوج است و یازدهم اسفند برای خرید خانه به دهدشت رفته و پس از آن ناپدید شده بود.
با گذشت یك ماه از ناپدید شدن زن 49 ساله، اعضای خانواده‌ای كه 12 فروردین امسال برای تفریح به منطقه «تنگ پل حیات شهرستان چنارشاهی جان» استان فارس رفته بودند با جسد زن رو‌به‌رو شده و موضوع را به پلیس اطلاع دادند. كارآگاهان با حضور در محل كشف جسد دریافتند، جسد متعلق به زنی ناشناس است كه حدود یك ماه از مرگ او می‌گذرد. پزشكی قانونی هم علت مرگ را خفگی اعلام كرد.
با بررسی پرونده افراد فقدانی مشخص شد، جسد متعلق به زن 49 ساله است. 
ماموران به بررسی‌های میدانی در شهر دهدشت ادامه داده و روز شنبه ردپای مرد 40 ساله‌ای را در این جنایت به دست آوردند. متهم با دستور قضایی بازداشت شد و در تحقیقات با اعتراف به این جنایت گفت: روز حادثه متوجه شدم مقتول به بنگاه‌های املاك مراجعه می‌كند و قصد خرید خانه دارد. سراغش رفتم و مدعی شدم خانه‌ای دارم كه می‌خواهم آن را بفروشم. به بهانه نشان دادن خانه به مقتول، او را به كارگاه یكی از دوستانم برده و خفه كرده و  بعد پول و طلاهایش را سرقت كردم و برای این‌كه راز جنایت فاش نشود، جسد را داخل خودرویم گذاشته و به منطقه «تنگ پل حیات شهرستان چنارشاهی جان» رفتم. در محلی خلوت جسد را رها كرده و به دهدشت بازگشتم. بعد هم با همدستی زنی، طلاهای سرقتی را فروختم.
سرهنگ سعید بالش زر، رئیس پلیس آگاهی استان كهگیلویه و بویر احمد در این باره به جام‌جم گفت: پس از اعتراف مرد 40 ساله به جنایت، زنی كه طلاهای سرقتی را فروخته بود و صاحب كارگاه بازداشت شدند.