لحظه شماری برای قهرمانی با پیراهن پرسپولیس

محمد نادری از رسیدن به یك رویای دیرینه حرف می‌زند

لحظه شماری برای قهرمانی با پیراهن پرسپولیس

 روزهای نخست كه می‌خواست به پرسپولیس بیاید خیلی‌ها منتظر یك سورپرایز بودند. انتظار داشتند بیاید و سرقفلی بخشی از خط دفاعی را برای خودش كند. اتفاقا همین طور هم شد و محمد نادری خیلی زود خودش را با شرایط ویژه‌ای كه در پرسپولیس وجود داشت وفق داد. او حالا یكی از مهره‌های قابل اطمینان برانكو است و كاری با دل هواداران كرده كه ایستاده برایش كف می‌زنند.
 از بازی با سایپا شروع كنیم. یك برد حساس در بهترین شرایط ممكن.
در مرحله حساسی قرار داریم. من قبل از بازی هم گفتم كه از این پس همه بازی‌ها برای ما حكم فینال را دارد. باید پنج هفته دیگر بازی كنیم یعنی 5 فینال خیلی سخت. خدا را شكر كه از بازی با سایپا سه امتیاز را گرفتیم و این ماموریت مهم را به پایان رساندیم.بازی خیلی سختی بود.
 خیلی‌ها منتظر هتریك پرسپولیس برای قهرمانی هستند. فكر می‌كنید این اتفاق می‌افتد؟
تا اینجای كار كه همه چیز خوب پیش رفته، اما كار تمام نشده است. غرور ما را نمی‌گیرد و در باد نمی‌خوابیم. اولین اشتباه آخرین اشتباه‌مان است. نباید به‌راحتی مسیری كه را طی كردیم نابود كنیم. كوچك‌ترین اشتباه باعث از دست رفتن قهرمانی می‌شود. هدف ما قطعا رسیدن به قهرمانی و خوشحال كردن هواداران است اما خب واقعا چیزی مشخص نیست. آن هم با این فشردگی كه وجود دارد. خودم كه برای قهرمانی با پیراهن پرسپولیس لحظه‌شماری می‌كنم.
 دوشنبه هفته آینده باید مجددا به مصاف الاهلی بروید. فشردگی بازی‌های لیگ، این دیدار سخت و...
خدا را شكر كه ما بازی رفت را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. الاهلی یكی از آن تیم‌های خوب آسیاست. در دو بازی مقابل السد و پاختاكور هم بدشانس بودیم. اصلا حق مان نتیجه‌ای كه گرفتیم نبود.امیدوارم سه امتیاز را كسب كنیم تا بتوانیم راحت‌تر به مرحله بعد صعود كنیم. همان‌طور كه در بازی رفت با دست پر به ایران برگشتیم و دل مردم را شاد كردیم دوست دارم در بازی برگشت هم همین اتفاق بیفتد.
 این بازی هم برای شما حیاتی است.پیروزی می‌تواند خیلی از گره‌ها را باز كند.
فكر می‌كنم یك خوش‌اقبالی هم آوردیم. در روزی كه ما الاهلی را بردیم پاختاكور و السد مساوی شدند و این بهترین اتفاق ممكن بود. به نظرم شرایط برای صعود پرسپولیس بهتر شد، اما هنوز كار سخت است و سه بازی مهم و حساس دیگر پیش رو داریم كه بتوانیم با قدرت از این گروه صعود كنیم. هنوز راه زیادی داریم و باید هم روی لیگ، هم جام حذفی و هم لیگ قهرمانان تمركز داشته باشیم. امیدوارم اتفاق‌های خوبی برای پرسپولیس بیفتد.
 حرفی هست كه بخواهی بزنی؟
تلاش می‌كنم هر روز نقشی تاثیرگذارتر در تیم داشته باشم، چون می‌خواهم با پیراهن پرسپولیس هر روز بهتر از این باشم. البته جا دارد از هواداران پرسپولیس هم كه نسبت به من لطف داشتند، تشكر كنم. دلم می‌خواهد با حمایت كادرفنی، بازیكنان و این هواداران پرشور و با معرفت‌مان روزبه‌روز بهتر از این در پرسپولیس باشم.