باج می‌خواهند و از سوء‌مدیریت رنج می‌برند!

حمله كمیته ملی المپیك به فدراسیون دوچرخه‌سواری

باج می‌خواهند و از سوء‌مدیریت رنج می‌برند!

 رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در گفت‌وگویی كه روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفت با اظهاراتی غیرواقع ضمن انكار حمایت‌های همه‌جانبه كمیته ملی المپیك؛ اعزام نشدن تیم بزرگسالان به مسابقات آسیایی را همكاری نكردن این نهاد عنوان كرد كه درهمین زمینه و جهت تنویر افكار عمومی به‌خصوص جامعه بزرگ ورزش كشور و خانواده دوچرخه‌سواری اطلاعاتی مستند ارائه می‌گردد.
به گزارش روابط عمومی كمیته ملی المپیك؛ كمیته ملی المپیك طبق فهرستی كه ارائه می‌شود توانست جزو معدود ارگان‌هایی باشد كه بودجه خود را به‌صورت صد‌در‌صد دریافت و در همین راستا بودجه تمام فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون دوچرخه‌سواری را به‌صورت تمام و كمال پرداخت كند.
فدراسیون دوچرخه‌سواری سال گذشته و در بازی‌های آسیایی جاكارتا برخلاف پیش‌بینی و قول‌هایی كه به كادر سرپرستی داده بود، به‌زعم كارشناسان ورزش، ضعیف‌ترین نتیجه را در كاروان ورزش ایران گرفت و نشان داد هیچ برنامه‌ریزی مدون و شناخت درستی از وضعیت تیم‌های خود نداشته و ندارد. كمیته ملی المپیك علی‌رغم كسب نتیجه منفی این رشته در بازی‌ها بر حسب وظیفه اخلاقی به حمایت خود از رئیس فدراسیون تا پایان سال 97 ادامه داد و تمام كمك‌های پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده را به حساب فدراسیون واریز كرد.
علاوه بر این تمام كسانی كه شناختی از بودجه و تخصیص دارند به‌خوبی می‌دانند هنوز ریالی از بودجه سال 98 از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به هیچ ارگان و نهادی پرداخت نشده و این طبیعی است كه در فروردین ماه تخصیصی صورت نگیرد، اما ادبیات ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری كه از این موضوع آگاه است و بخوبی می‌داند تخصیص‌ها از اردیبهشت ماه صورت خواهد گرفت در این برهه از زمان كه آرامش و همدلی خوبی در بدنه ورزش شكل گرفت، نوعی باج خواهی به حساب می‌آید.
به‌واقع مشخص است كه رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری قصد دارد ناكامی قطعی این رشته در یكسال اخیر را با فرافكنی و اظهارات غیرواقع، متوجه نهادهای وزارت ورزش و كمیته ملی المپیك نموده و سوء مدیریت خود را انكار كند.