سریال «مهربانو» ساخته می‌شود

سریال «مهربانو» ساخته می‌شود

آرمان زرین‌كوب، تهیه‌كننده سریال‌های تلویزیونی در گفت‌وگو با مهر درباره اثر جدیدی كه به‌تازگی وارد پیش‌تولید آن شده‌اند، توضیح داد: پیش‌تولید سریال «مهربانو» را از هفته دوم فروردین‌ آغاز كرده‌ایم كه برای پخش از شبكه دو سیما آماده می‌شود.
وی بیان كرد: سعید سلطانی كارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد كه در ۳۰ قسمت ۴۵دقیقه‌ای ساخته خواهد شد.
تهیه‌كننده سریال ستایش درباره قصه جدیدی كه در حال ساخت آن هستند، توضیح داد: مهربانو با نام سابق بوم و بانو سریالی در ردیف الف فاخر است كه قصه آن در بازه زمانی دوره پهلوی اول روایت می‌شود.
تهیه‌كننده مرگ تدریجی یك رویا اضافه كرد: این قصه فضایی ملودرام دارد كه در آن به تاریخ، هنر و سیاست می‌پردازد و ۳۸ بازیگر اصلی و فرعی در آن حضور خواهند داشت كه البته ما فعلا در مرحله قرارداد بستن با عوامل پشت دوربین هستیم.
وی همچنین با اشاره به پروداكشن كار بیان كرد: این مجموعه حدود ۲۰۰ محل فیلمبرداری دارد كه به‌صورت پراكنده در جاهای مختلف است و همچنین بخشی از مكان‌های فیلمبرداری آن هم در شهرك تلویزیونی ایران در نظر گرفته شده است.
این تهیه‌كننده سریال‌های تلویزیونی در پایان درباره قصه سریال اعلام كرد: از ۳۰ قسمت حدود ۲۵ قسمت از فیلمنامه سریال آماده است و شعله شریعتی و اعظم بهروز در حال نگارش ادامه داستان هستند.
ستایش ۳ آخرین همكاری سعید سلطانی و آرمان زرین‌كوب بود كه سال گذشته تصویربرداری آن به پایان رسید و در حال حاضر در نوبت پخش از شبكه سه سیما قرار دارد.