نسخه Pdf

ادعای عجیب رباینده دختر 15 ساله

ادعای عجیب رباینده دختر 15 ساله

مرد میانسال كه به اتهام ربودن دختر 15 ساله پای میز محاكمه قرار گرفته بود در دفاع از خود، ادعای عجیبی مطرح كرد. متهم مدعی است از دختر نوجوان كمك گرفته تا موادمخدر را از ایست و بازرسی عبور دهد.
در این پرونده، مرد ۵۵ ساله‌ای به نام غلامرضا مرداد ۹۷ یك دختر ۱۵ ساله را ربود. پس از رهایی دختر 15 ساله و شكایت او در پلیس آگاهی پاكدشت، ماموران وارد عمل شدند و او را دستگیر كردند. 
متهم پس از صدور كیفرخواست برای پرونده اش، در شعبه دوم دادگاه كیفری یك استان تهران به ریاست قاضی زالی و با حضور یك قاضی مستشار پای میز محاكمه ایستاد .وی گفت:من به تریاك اعتیاد داشتم .آن روز خمار بودم و مقداری مواد تهیه كرده بودم و می‌خواستم آن را به خانه ببرم و استفاده كنم .اما مجبور بودم برای رفتن به خانه از ایست بازرسی پلیس عبور كنم. می‌ترسیدم پلیس به من شك كند و بازداشتم كند. به همین خاطر دختر نوجوان را كه كنار زمین كشاورزی در حاشیه پاكدشت ایستاده بود، سوار موتور كردم .
وی ادامه داد: پدر و مادر دختر نوجوان مشغول كار بودند و حواسشان به دخترشان نبود. به همین خاطر من از دختر نوجوان خواستم همراهم بیاید. او هم خودش قبول كرد و سوار موتور شد. 
مواد را به او دادم و بعد از عبور از ایستگاه پلیس، او را به خانه بردم و مشغول كشیدن مواد شدم. من هیچ بلایی سر او نیاوردم و می‌خواستم چند ساعت بعد او را به محل زندگی‌اش برگردانم كه بازداشت‌شدم.
متهم میانسال گفت: دختر نوجوان خودش گفته من او را اذیت و آزار نكرده ام. من فقط به خاطر حمل مواد و عبور از ایستگاه پلیس ناچار شدم او را سوار موتور كنم .به همین خاطر اتهام آدم‌ربایی را قبول ندارم. در پایان جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند تا درباره وی تصمیم‌گیری كنند.