اختلاف من و برانكو  توهم بدخواهان بود

مدیر عامل پرسپولیس در گفت‌وگو با جام‌جم از حواشی پیش آمده روزهای اخیر می‌گوید:

اختلاف من و برانكو توهم بدخواهان بود

 ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد به‌زودی مشكل قرارداد با برانكو ایوانكوویچ حل می‌شود و سرمربی كروات سرخپوشان برای دو فصل آینده روی نیمكت سرخپوشان باقی می‌ماند. برانكو تا پایان فصل نوزدهم با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما برای تمدید مالی این قرارداد، شرط گذاشته كه طلب یك‌میلیون‌یورویی خود از فصل گذشته را دریافت كند و به عنوان پیش پرداخت، به بخشی از پول خود قبل از شروع فصل آینده نیز برسد، اما عرب در این مورد به جام‌جم گفت: «این مسائل از نظر من حل شدنی است و هیچ مشكلی وجود ندارد. ما می‌خواهیم هر چه زودتر كارها را پیش ببریم و خودمان را ثابت كنیم. به همین علت تمام توان و انرژی‌مان را به كار  گرفتیم تا با تمدید قرارداد مالی برانكو خیال هواداران را راحت كنیم.» 
عرب ادامه داد: «من بارها در مصاحبه‌هایم اعلام كردم نمی‌گذارم هواداران نگران اتفاقی در باشگاه باشند و دغدغه بابت ادامه فعالیت برانكو به دلشان راه بدهند. باز هم این موضوع را تاكید می‌كنم كه هواداران تیم نباید فریب رسانه‌های خارج از باشگاه را بخورند. ما كار خودمان را انجام می‌دهیم اما شایعاتی مطرح می‌شود كه در كارمان تداخل ایجاد می‌كند و نمی‌گذارد كادرفنی، بازیكنان و كادرمدیریتی با بالاترین سطح تمركز، فعالیت 
كنند.» 
مدیرعامل پرسپولیس همچنین اضافه كرد: «متاسفانه برخی در فضای مجازی این‌طور عنوان می‌كنند كه من با برانكو مشكل شخصی دارم یا اختلافی بین ما به وجود آمده است اما به شدت این موضوع را تكذیب می‌كنم و معتقدم چنین مسائلی فقط می‌تواند توهم یك سری افراد با اهداف مشخص در فضای مجازی باشد. ما كوچك‌ترین اختلافی نداریم فقط بر سر یكسری از مسائل مالی با وكیل آقای برانكو صحبتی انجام دادیم اما متاسفانه گفتند این جلسه با اختلاف طرفین همراه بوده كه اصلا صحت نداشت. همواره این موضوع را گفته‌ام كه من سعی می‌كنم مدیریت شفافی داشته باشم و در مورد مسائلی كه رقم می‌خورد با طرفداران پرسپولیس بدون رودربایستی صحبت می‌كنم. اگر اختلافی وجود داشت، حتما آن را مطرح می‌كردم.» 
عرب همچنین در خصوص جذب بازیكنان جدید جهت حضور در پرسپولیس یا لیست خروجی تیم افزود: «برانكو ایوانكوویچ لیستی برای خارج شدن نام بازیكنان اصلی پرسپولیس نداده ولی فقط به ما توصیه كرده چهار بازیكن جوان را برای این كه فضای بیشتری جهت حضور در میدان داشته باشند، به تیم‌های دیگر به صورت قرضی بدهیم. ما هم گفتیم باید در این مورد بررسی‌های لازم صورت بگیرد. از سوی دیگر، لیست بازیكنان مدنظر او به دستمان رسید كه در موردش مفصل صحبت كردیم و می‌خواهیم طبق همان لیست و برنامه‌ای كه برانكو در سر دارد، اقدام به جذب بازیكنان جدید كنیم. مشخص است وقتی برانكو چنین لیست‌هایی به ما داده، پس می‌خواهد با باشگاه همكاری كند. از روز اول هم مشخص بود كه در فصل نوزدهم، برانكو سرمربی پرسپولیس است ولی متاسفانه همان‌طور كه گفتم برخی نمی‌خواهند این اتفاق رخ بدهد و سنگ‌اندازی می‌كنند؛ هر چند باشگاه كار خودش را انجام خواهد داد.» 
او در نهایت گفت: «یك بار دیگر از همه طرفداران پرسپولیس می‌خواهم اتحاد بزرگی كه باعث رقم خوردن سه قهرمانی پیاپی شده را تشكیل بدهند تا در كنار هم بتوانیم روزهای بهتری بسازیم. پرسپولیس تیم كوچكی نیست و می‌خواهد كارهای بزرگ انجام بدهد البته اگر این اجازه به پرسپولیس داده شود! امیدواریم دیگر شاهد پخش این حجم از شایعات و حواشی علیه پرسپولیس نباشیم.»