شهادت 2 دریابان در میناب

شهادت 2 دریابان در میناب

همزمان با شهادت دو نفر از دریابانان میناب هنگام مقابله با قاچاقچیان در منطقه جنوب كشور، پلیس موفق به دستگیری دو متهم در این پرونده شد.
 سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا به جام‌جم گفت: در چند روز گذشته ماموران دریابانی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق كالا در دریای جنوب، منطقه میناب مطلع شدند افرادی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر، سوخت و احشام را با یک شناور قاچاق می‌كنند. پس از تحت كنترل قرار گرفتن منطقه، دریابانان روز سه‌شنبه بیست و یكم خرداد، برای توقیف شناور به منطقه میناب اعزام و با دیدن قاچاقچیان با اخطار از آنها خواستند متوقف شوند.
 وی افزود: قاچاقچیان با مشاهده ماموران با آنها درگیر شدند. در این درگیری متقابل دو مامور پایگاه دریابانی میناب استوار یكم سجاد افراسیابی و گروهبان یكم حسن كریمی به شهادت رسیدند. همزمان با جست‌وجوهای پلیسی، ساعاتی بعد از شهادت این دو مامور، دو نفر متهم در این پرونده شناسایی و بازداشت شدند. تحقیقات تكمیلی از آنها ادامه دارد. 
 این گزارش حاكی است، شهید افراسیابی متأهل، اهل روستای قلعه قاضی هرمزگان و شهید كریمی مجرد اهل شهر اندیمشك هستند. پیكر دو شهید امروز در میناب تشییع می‌شود.