نو كردن زندگی 50 هزار خانواده سیل‌زده

احسان علیخانی:

نو كردن زندگی 50 هزار خانواده سیل‌زده

تهیه‌كننده «عصر جدید» گفت: در عصر همدلی تاكنون یك محموله جدید و ایرانی اهدایی به 500 خانواده لرستانی شهرستان پلدختر تحویل داده‌ایم و درصددیم زندگی خانواده‌های سیل‌زده را نو كنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، احسان علیخانی، تهیه‌كننده و مجری در برنامه عصر جدید گفت: از حادثه سیل فروردین‌ زمان زیادی نگذشته است، اما همدردی تمام مردم ایران با هموطنان سیل‌زده تداوم داشته و هیچ‌كدام از ما دوست نداریم فراموشكار باشیم.  وی افزود: هموطنان سیل‌زده كماكان با مشكلات دست و پنجه نرم می‌كنند و به‌معنای واقعی، خانه و كاشانه‌شان را آب برده است.
تهیه‌كننده عصر جدید ادامه داد: به لطف مردم، كار بزرگی در فروردین و در قاب عصر جدید شكل گرفت و به نمایندگی از مردم افتخار داشتیم كه اولین محموله شامل یك‌گاز، یك یخچال، دو تخته فرش و یك تلویزیون را با گروه عصر جدید به لرستان، شهرستان پلدختر ببریم و به 500 خانواده تقدیم كنیم.
 علیخانی اظهار كرد: وقتی این 500 خانواده وسیله‌های خود را تحویل می‌گرفتند لحظات فوق‌العاده‌ای رقم خورده بود و برایشان باور‌نكردنی بود كه هموطنانشان از نقاط مختلف كشور كنار یكدیگر قرار گرفتند و توانستند یك زندگی نو بسازند.
وی بیان كرد: من و همه دوستانم در برنامه عصر جدید به دلیل شناختی كه از عمق قلب‌های مردم داریم دلمان به‌شدت روشن است كه می‌توانیم این ماجرا را به قدری توسعه دهیم كه شاید بتوانیم برای همه این خانواده‌ها كه نزدیك به 50 هزار خانواده در استان‌های مختلف هستند، وسایل زندگی را نو كنیم.
علیخانی ادامه داد: با همراهی مردم، مشاركت هلال‌احمر و یك روش ساده و امن، كاری بزرگ انجام می‌دهیم. مردم می‌توانند با شماره‌گیری # 112*780* از هزار تومان تا 200 هزارتومان پرداخت كنند.
این پول‌ها كنار یكدیگر قرار می‌گیرد، هلال‌احمر نیز حتما كمك می‌كند و همه كمك‌ها صرف وسایل نو و ایرانی برای همه هموطنانی می‌شود كه وسایلشان را از دست دادند و چشم انتظارند تا مدد و مهربانی به آنها برسد.
این تهیه‌كننده تاكید كرد: مطمئنم با كمك یكدیگر، در مدت زمانی كوتاه حتی تا قبل از پایان شش ماهه اول سال این ماجرا محقق می‌شود و اولویتمان نیز خانواده‌هایی هستند كه فرزند یتیم دارند، سرپرست خانواده‌شان یك خانم است یا فرزندان معلول دارند. هرقدر كمك‌های مردمی بیشتر جمع‌آوری شود، می‌توانیم به سراغ همه آنها برویم.