قتل 2 برادرزاده با انگیزه ناموسی

قتل 2 برادرزاده با انگیزه ناموسی

عموی خشمگین دو برادرزاده‌اش را در یكی از روستاهای آبادان كشت. قاتل هنگام ترك خانه با چاقوی خونین دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به پرونده از شامگاه دوشنبه، 27 خرداد و به دنبال گزارش جنایتی هولناك در روستای تنگه یك بخش مركزی آبادان در دستور كار پلیس قرار گرفت. بلافاصله تیمی از ماموران با تماس یكی از معتمدان روستا راهی آنجا شده و با مرد 39 ساله‌ای رو‌به‌رو شدند كه چاقو به دست در حال خروج از خانه بود. مرد جوان دستگیر شد و در همان لحظات اول به قتل دو برادرزاده‌اش اعتراف كرد.
ماموران وارد خانه روستایی شده و با جسد دختر 16 ساله‌ای رو‌به‌رو شدند كه با روسری خفه شده بود. در كنار او نیز جسد غرق به خون زن 27 ساله‌ای افتاده بود. دومین قربانی با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود.
دیگر اعضای خانواده هم در اتاقی زندانی شده بودند كه ماموران در را باز كردند. تحقیقات از آنها نشان داد قاتل قبل از كشتن دو برادرزاده‌اش، دیگر اعضای خانواده را در اتاق زندانی كرده بود.
متهم تحت بازجویی قرار گرفت و در تحقیقات ابتدایی گفت: مقتولان، فرزندان دو برادرم هستند. دختر 16 ساله به خاطر اختلافاتی كه با نامادری‌اش داشت، خانه‌شان در شیراز را ترك كرد و به خانه من آمد. برادرزاده دیگرم نیز بعد از فوت پدرش و جدایی از همسرش به خانه‌ام آمد. امروز به خاطر مسائل ناموسی و خانوادگی با آنها درگیر شده و هر دو را كشتم.
سرهنگ محسن تقی‌زاده، فرمانده انتظامی آبادان در‌این باره به خبرنگاران گفت: قاتل در بازجویی انگیزه خود از این جنایت را مسائل ناموسی و خانوادگی عنوان كرد. جسد هر دو مقتول به سردخانه منتقل و قاتل برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس جنایی شده است.