گلادیاتور رو در روی مدیران رم

گلادیاتور رو در روی مدیران رم

فراچسكو توتی در تمام سال‌هایی كه در رم بود، همیشه تمام خبرها و موضوعات مربوط به این باشگاه به او ختم می‌شد. حالا هم كه بعد از 30 سال از جالوروسی جدا شده و در نشست خداحافظی خود اظهاراتی تند علیه مدیران این تیم بیان كرد، باز به مرد نخست این روزهای رم تبدیل شده است.
به گزارش توتو اسپرت، كاپیتان سابق تیم فوتبال رم در این نشست خبری ضمن استعفا و رد كردن پیشنهاد این باشگاه برای ایفای نقش به عنوان مدیر فنی اعلام كرد به این دلیل از قرمزپوشان پایتخت جدا می‌شود كه در این تیم صرفا نقشی تشریفاتی داشته است. توتی همچنین گفت در حضور شخصی مانند فرانكو بالدینی (مشاور باشگاه) ستاره شماره 10 سابق رم، عملا هیچ نقشی در این باشگاه نداشته است. او سپس ادعا كرد هدف بالدینی و مالك باشگاه جیمز پالوتا این بوده كه تمام رمی‌ها را از این باشگاه بیرون كنند.
این اظهارات موجب شد باشگاه رم سریع بیانیه‌ای منتشر كند و به این اظهارات واكنش نشان دهد. در این بیانیه آمده است: ما به این دلیل پست مدیر فنی را به فرانچسكو پیشنهاد دادیم زیرا باور داریم این كار باعث رشد او می‌شد. در این میان باور داریم درك او از واقعیات و تصمیماتی كه در این باشگاه گرفته می‌شود، تخیلی و بسیار دور از واقعیت است.
همزمان با این اتفاقات، رسانه‌های ایتالیایی اعلام كردند دو باشگاه ایتالیایی سمپدوریا و فیورنتینا به او پیشنهاد تصدی یك پست مدیریتی داده‌اند. ماسیمو فررو، رئیس باشگاه سمپدوریا هوادار دوآتشه تیم فوتبال رم است. علاوه بر این هم‌تیمی قدیمی و سرمربی فصل گذشته رم یعنی اوزه‌بیو دی‌فرانچسكو در آستانه عقد قراردادی دو ساله با سمپدوریا قرار دارد. در همین حال جان‌كارلو دی‌مارتزیو، خبرنگار شبكه اسكای اسپرت ایتالیا گفت توتی ممكن است به فیورنتینا برود، زیرا در آنجا می‌تواند با هم‌تیمی سابقش وینچنزو مونتلا كه هدایت فلورانسی‌ها را برعهده دارد و دانیله پراده، مدیر سابق تیم فوتبال رم همكاری كند.