دكلره، قاتل نوعروس جوان

دكلره، قاتل نوعروس جوان

نوعروس جوان بعد از دكلره كردن موهایش در آرایشگاه زنانه‌ای در شمال تهران فوت شد. 
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته یكی از ماموران پلیس پایتخت با بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشكوك نوعروس 32 ساله‌ای در یكی از بیمارستان‌های تهران خبر داد.
با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از مرگ او آغاز شد. در این مرحله ماموران به تحقیق از مسؤولان بیمارستان پرداختند كه معلوم شد او از سوی خانواده‌اش به آنجا منتقل شده اما با وجود تلاش پزشكان فوت كرده است.  ماموران به تحقیق از شوهر وی پرداختند كه به افسر تحقیق گفت: همسرم موهایش را رنگ كرده بود و بعد از مدتی رنگ موهایش رفت و تصمیم گرفت بعد از چند ماه دوباره موهایش را رنگ كند، بنابراین به آرایشگاهی در یكی از محله‌های شمالی تهران رفت. ساعاتی بعد از رفتن او یكی از حاضران در آرایشگاه با تلفن خانه‌مان تماس گرفت و از بدحال شدن حال همسرم خبر داد. در محل آرایشگاه حاضر شدیم كه معلوم شد اورژانس آمده و در حال انتقال وی به بیمارستان هستند.

از زن آرایشگر شکایت دارم 
وی افزود: همسر جوانم در بیمارستان بستری شد و پزشكان هرچه تلاش كردند كه حال او خوب شود بی‌نتیجه بود و سرانجام فوت كرد. مرگ او ضربه سختی به زندگی‌مان زد. از زن آرایشگر موضوع را پرس و جو كردم كه پاسخ درستی نداد و مدعی شد كه موهای همسرم را دكلره كرده كه بعد از آن حال وی بد شده است. آن زن مدعی بود نمی‌داند كه چرا این بلا سر همسرم آمده است، زن آرایشگر با اشتباهی كه در رنگ كردن موی همسرم انجام داد، باعث مرگ او شده است. اكنون از زن آرایشگر شكایت دارم.

فقط دكلره کردم
همزمان با شكایت شوهر نوعروس، تحقیقات پلیسی از زن آرایشگر آغاز شد. زن آرایشگر به افسر تحقیق گفت: سال‌ها‌ست كه در زمینه آرایشگری فعالیت دارم. روزانه زنان زیادی برای رنگ كردن موهایشان به محل كارم مراجعه می‌كنند. نوعروس هم روز حادثه با گرفتن وقت قبلی به آرایشگاهم آمد. پیش از این هم آمده بود. آن روز به من گفت كه رنگ موهایش رفته و می‌خواهد رنگ جدیدی روی موهایش انجام دهد. زمانی كه وضعیت موهای او را بررسی كردم، متوجه شدم اكنون نمی‌تواند دوباره رنگی روی موهایش بگذارد و باید زمانی بیشتر بگذرد. با خانم مشتری كه حرف زدم، از من خواست كه روی موهایش دكلره بگذارم كه قبول كردم. دكلره گذاشتم كه ناگهان او فریاد زد موهایم سوخت و سرم به‌شدت درد می‌كند. در ادامه سرش را شستم و حتی یك سطل هم آب روی سرش ریختم اما به یكباره حالش بد شد. او را به اورژانس بردیم، اما فوت شد. سابقه نداشت كه مشتری در آرایشگاهم حالش بد شود. من در مرگ نوعروس نقشی نداشتم.
​​​​​​​
علت مرگ نوعروس
 این در حالی بود كه پزشكی‌قانونی پس از معاینه جسد نوعروس در نظریه اولیه خود اعلام كرده بود كه علت مرگ این زن جوان به دلیل آسیب دیدن مویرگ‌های سرش و عوارض ناشی از آن بوده است. 
 پرونده با نبود صلاحیت رسیدگی برای ادامه تحقیقات درباره مرگ این نوعروس به دادسرای جرایم پزشكی ارسال شد.