تگزاس بی‌خیال نمی‌شود

تگزاس بی‌خیال نمی‌شود


سید ابراهیم عامریان تهیه كننده سینما كه این روزها فیلم سینمایی تگزاس 2 را بر پرده سینماها دارد، از تولید تگزاس 3 در زمستان امسال خبر داد.
عامریان در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره وضعیت اكران تگزاس 2 بیان كرد: اكران تگزاس 2 تا یك ماه آینده ادامه خواهد داشت. هرچند سئانس‌ها كم است، اما فیلم فروش خوبی دارد. او درباره سایر فعالیت‌هایش گفت: در‌صدد هستیم تگزاس 3 را در زمستان كلید بزنیم و این فیلم را تا پنج قسمت ادامه دهیم. همچنین برای ساخت یك سریال نیز اقداماتی انجام داده‌ایم كه در گونه اجتماعی است و سال آینده تولید می‌شود.
عامریان درباره این‌که با وجود اكران پی‌در‌پی فیلم‌های كمدی و اشباع مخاطبان، فروش این فیلم‌ها همچنان در مقایسه با فیلم‌های اجتماعی بیشتر خواهد بود، عنوان كرد: فكر نمی‌كنم، چرا كه فیلم‌های كمدی امروز چندان كیفیت ندارند و اگر با همین روند به تولید آثاری از این دست اقدام كنیم، قطعا به‌زودی فیلم‌های اجتماعی دوباره گیشه را از آن خود می‌كنند. به‌شخصه سعی می‌كنم آثاری كه در حوزه سینمای كمدی تولید می‌كنم، باكیفیت باشند. در این زمینه كوتاهی نكرده‌ام كه شاید یكی از دلایل فروش فیلم‌هایی كه تهیه كرده‌ام همین مساله اهمیت به كیفیت باشد.