مهار اژدها آماده پخش شد

مهار اژدها آماده پخش شد


مستند سینمایی «مهار اژدها» به نویسندگی و كارگردانی محمد دیندار، محصول شبكه مستند سیما پس از چند ماه تولید و طی آخرین مراحل فنی آماده نمایش شد.
 به گزارش روابط عمومی شبكه مستند، مهار اژدها نخستین مستند بلند سینمایی در كشور است كه به شكلی جامع و از منظر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و صنعتی به مقوله واردات و به‌خصوص آسیب‌شناسی واردات كالاهای مشابه و لوكس پرداخته و با حضور چهره‌های شاخص سیاسی و اقتصادی به شكلی چالشی به كنكاش در این حوزه مبادرت كرده است.
در مستند سینمایی مهار اژدها، سعید رسولی معاون وزیر راه و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمود بهمنی رئیس اسبق بانك مركزی و نماینده مجلس، فرشاد مومنی استاد دانشگاه و اقتصاددان، زهرا سعیدی سخنگوی كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،علیرضا محجوب دبیر كل خانه كارگر و نماینده مجلس و تعدادی دیگر از مدیران كل وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعدادی از تولیدكنندگان و فعالان شاخص بخش صنعت و نیز چهره‌های ورزشی و هنری حضور دارند.
از محمد دیندار در دو سال اخیر مستندهایی همچون جورچین، از آزادی تا آبادی، قهرمان من كو و حماسه سوم روی آنتن شبكه‌های مختلف سیما رفته و مورد استقبال خوب مردم و نقدهای مثبت منتقدان و كارشناسان سینمایی و فرهنگی قرار گرفته است.