عصر عصر گزیده‌گویی است

عصر عصر گزیده‌گویی است


فریبا متخصص بازیگر مطرح رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون، عصر حاضر را عصر كوتاه‌گویی و گزیده‌گویی دانست و حمایت خود را از سومین جشنواره نمایش كوتاه رادیویی «نوایش» اعلام كرد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌كل هنرهای نمایشی رادیو، وی در این باره گفت: اصولا جشنواره‌هایی كه درخصوص نمایش كوتاه رادیویی باشد را دوست دارم چرا كه به دلیل زمان كوتاه‌شان، فرصت گوش كردن را به مخاطب می‌دهند. متخصص اضافه كرد: در حال حاضر شرایط به صورتی است كه مردم مانند گذشته حوصله گوش دادن به نمایش‌های رادیویی بلندمدت را نداشته و دوست دارند در كمترین زمان ممكن به نتیجه‌گیری برسند . این هنرمند همچنین به مخاطبان علاقه‌مند به شركت در بخش مردمی توصیه كرد: اولین چیزی كه شركت‌كنندگان این بخش باید در نظر بگیرند این است كه 80 درصد یك نمایش خوب رادیویی، متن آن است، چراكه اگر متن حرفی برای گفتن داشته باشد مطمئنا می‌تواند با بازی هنرمندان قابل شنیدن شود، دومین مساله ریتم و ضرباهنگ خوب است و این‌كه هرچه داستان به زندگی خودمان نزدیك‌تر باشد، باورپذیرتر می‌شود .
وی در پایان تأكید كرد: بخش مردمی جشنواره  «نوایش» می‌تواند موقعیت مناسبی باشد برای كسانی كه دوست دارند توانایی‌شان را در زمینه تولید نمایش‌های كوتاه رادیویی محك بزنند و باید بگویم كه من شخصا به این بخش علاقه دارم چراكه به دلیل بكر بودن آثار، با نوآوری‌های جذابی در آن روبه‌رو می‌شویم . گفتنی است، این روزها رادیو نمایش در حال جمع‌آوری آثار بخش حرفه‌ای و مردمی برای شركت در سومین جشنواره نمایش‌های كوتاه رادیویی «نوایش» است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فراخوان و نیز شركت در این جشنواره به سایت www.radionamayesh.ir  مراجعه كنند.