حق با شماست

حق با شماست

#پله -مترو
  نوروزی از تهران:
شیب پله خروجی متروی دروازه‌دولت به سمت شرق بسیار زیاد و تردد برای مسافران سخت است.

#  شهرداری-برخورد
سیدمحسن از خرم‌آباد:
 ماموران شهرداری خرم‌آباد برای جمع‌آوری معتادان در میادین و پارك‌ها، برخورد بسیار ناپسند و دور از احترام با این افراد دارند و این رفتار ایشان كه در انظار عمومی صورت می‌گیرد غیرقابل قبول است.

#تخفیف-لبنیات
  فاطمی از تهران:
قرار بود از اول مرداد ماه امسال در میادین میوه و تره‌بار 14 قلم محصولات لبنی و با 10درصد تخفیف توزیع شود، ولی بعضی از كالاها  با 5درصد تخفیف ارائه شد.
 چرا؟

#تردد-زیرگذر
  فتوحی از تهران:
 به علت ساخت دو پاساژ در مقابل ایستگاه متروی نیرو هوایی و خیابان روبه‌روی آن، تردد شهروندان به علت نبود پل هوایی و زیرگذر از روی خیابان صورت می‌گیرد كه باعث ترافیك سنگین در دو سمت خیابان پیروزی شده است.

#  مالیات-خانه-خالی
كرمانی از تهران:
مالیات برخانه‌های خالی كماكان بی‌نتیجه مانده است و مسؤولان ذی‌ربط علاقه‌ای به حمایت از مردم ندارند و قوانین را در جهت علایق عده‌ای خاص و سرمایه‌دار اجرا می‌كنند.

# خودرو -سبز
 سجادی از تبریز:
 قرار بود خودروهای هیبریدی برای كمك به محیط زیست و كاهش قیمت خودروهای خارجی، وارد كشور شود ولی بازهم در گیرودار قوانین ماند و اجرایی نشد.

#وام-جریمه - باند
  پیشگاهی از البرز:
 طبق اعلام دولت نسبت به تسویه بدهی عقب افتاده كه برای وام خشكسالی گرفته بودم اقدام كردم و پس از تسویه اصل مبلغ وام، هنگامی كه برای دریافت وثیقه اقدام كردم بانك اعلام كرد باید جریمه معوقه را نیز پرداخت كنم و بعد از یك ماه وثیقه آزاد می‌شود. با وجود تسویه آن بدهی بیشتر از سه ماه منتظر آزاد شدن وثیقه ماندم. اگر بانك مركزی قانون بخشیده شدن جریمه معوقه را ابلاغ می‌كند چرا بانك‌ها با شگردهای مختلف این پول را از مشتریان خود طلب می‌كنند؟