نوآوری و خلاقیت در تولیدات مراكز استان‌ها مشهود است

نوآوری و خلاقیت در تولیدات مراكز استان‌ها مشهود است


مهندس مجید شعبانپور، عضو هیات انتخاب بخش برنامه‌های ویژه و جنبی در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و دومین جشنواره تولیدات مراكز استان‌ها درباره ارزیابی‌اش از آثار ارائه‌شده به این جشنواره بیان كرد: من فكر می‌كنم این دوره نسبت به سال گذشته در بخش مستند با رشد خوب آثار مواجه بوده كه جای تبریك دارد.
وی افزود: نگاه مراكز استان‌ها به جشنواره، جدی‌تر شده و با مدیریت تلاش كردند تا آثار خوبی را ارائه دهند. ضمن این‌كه پژوهش در برخی كارها پررنگ و مشهود بود كه نشان از مطالعه دقیق تولیدكنندگان آثار دارد.
شعبانپور تصریح كرد: در برخی كارها نیز نویسندگی و در بحث فرم كارها خیلی خوب بود. تدوین، صداگذاری و كارگردانی به نظرم نسبت به سال گذشته رشد خوبی پیدا كرده و از همه مهم‌تر نوآوری و خلاقیت در آثاری كه امسال به جشنواره ارائه شده بسیار مشهود بود.
وی در ادامه خاطرنشان كرد: البته من فكر می‌كنم هنوز در زمینه تولیدات كلاسیك و سنتی پا را فراتر نگذاشته‌ایم و تقریبا به همان روش سنتی كار می‌كنیم. البته این ایراد به كار نیست. بلكه نیازمند زمان است. به عنوان مثال در یكی دو مراكز موشن‌گرافیك بسیار ویژه‌ای داشتند و كارها بسیار خوب بود.