کودکان این سریال را نبینند!

کودکان این سریال را نبینند!

غلامرضا الماسی، مدیر گروه فیلم و سریال شبكه یك هم در گفت‌وگو با جام‌جم، درباره این‌كه آیا میزان تلخی این سریال بیش از حد لازم نبود، بیان كرد: به نظر من از آنجایی كه شما و دوستان فعال در حوزه خبر رصد كاملی روی تولیدات دارید، باید این مجموعه را به شكل یك كلانتری ببینید، مجموعه‌ای كه انواع و اقسام جرم‌ها و آسیب‌های اجتماعی در آن به تصویر كشیده شده است.
او ادامه داد: علاوه بر اینها در حال حاضر اگر به آنتن شبكه نگاه كنید، متوجه می‌شوید كه این كار از ساعت 10 شب به بعد پخش می‌شود؛ زمانی كه دیگر بزرگ‌ترها باید پای تلویزیون باشند و اگر كودكان و نوجوانان در آن زمان به تماشای این سریال بنشینند، از نظر فرهنگی درست نیست.
 از سوی دیگر به طور كلی جدول پخش برنامه‌های سیما به خودی خود متنوع است و مثلا شبكه 3 سیما یك كار كمدی را روی آنتن دارد، شبكه دو مجموعه تربیتی اجتماعی را دارد و اینجا هم فضایی وجود دارد كه شاهد آن هستید.
الماسی تصریح كرد: رنگ‌آمیزی آنتن از نظر سازمانی و معاونت سیما درست است و مخاطب باید انتخاب كند كه كدام فضا را می‌خواهد. این برنامه‌ریزی سازمان است كه در طول سال به گونه‌ای برنامه‌ریزی كند كه هم از نظر گونه و هم از نظر موضوع تنوع خاصی داشته باشد و آن فضا را خوب پیش ببرد.
 در این بین ممكن است اتفاقی رخ دهد كه كاری به آنتن نرسد و آن رنگ‌آمیزی به هم بخورد اما تلاش ما روی حفظ آن تنوع و گستردگی مجموعه‌ها برای همه سلیقه‌هاست.
الماسی یادآور شد: با تمام اینها به نظر می‌آید كه همان بحث رنگ‌آمیزی و تنوع در شش ماه دوم سال بیشتر به چشم خواهد آمد و از شادابی و تأثیرگذاری بیشتری برخوردار است. چرا كه سازمان، معاونت سیما و سیما فیلم بیش از قبل روی كیفیت تمركز كرده‌اند تا كمیت.