نگاه پرس‌تی‌وی به آزار كودكان در رژیم صهیونیستی

نگاه پرس‌تی‌وی به آزار كودكان در رژیم صهیونیستی


موضوع آزار و اذیت كودكان در مهدهای كودك‌های اسرائیل در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) شبكه پرس‌تی‌وی نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شبكه پرس‌تی‌وی، این برنامه به تهیه‌كنندگی حسین الشیماری با نگاهی به اعتراضات والدین نسبت به آزار و اذیت فرزندان‌شان در مهدكودك‌ و مراكز نگهداری كودكان در اسرائیل به بحث و بررسی فیلم‌های منتشرشده از رفتار زننده نیروهای شاغل در این مراكز با كودكان می‌پردازد.
در ادامه این برنامه، ضمن مروری بر وضعیت نامناسب و زیر استاندارد مهدهای كودك‌ اسرائیل، درخواست والدین معترض از وزیر مسؤول نسبت به آزار و اذیت كودكان در این مراكز و واكنش‌های مقامات اسرائیلی نسبت به این موضوع مورد نقد و تبادل نظر قرار می‌گیرد.
این برنامه همچنین با اشاره به سابقه آزار فیزیكی كودكان در اسرائیل و خبرساز شدن آن در سال 2016 به واكاوی گزارش سازمان ملل درخصوص جنجال آزار و تعرض به كودكان در مراكز نگهداری آنها در رژیم صهیونیستی طی سال‌های اخیر خواهد پرداخت.
داخل اسرائیل چهارشنبه 23 مرداد ساعت 20 به مدت 25 دقیقه از این شبكه پخش خواهد شد. زمان تكرار این برنامه پنجشنبه ساعت 15، جمعه ساعت 19، دوشنبه ساعت
 18 و 20 دقیقه و سه‌شنبه ساعت 21 خواهد بود.