پول قمار لذت ندارد

پول قمار لذت ندارد

29 سال دارد و این‌بار در قمار زندگی باخت و به خاطر یك دختر، دوستش را با ضربه‌های چاقو كشت و مهر قاتل بودن را روی پیشانی‌اش حك كرد. او در گفت‌وگو با جام‌جم به تشریح این جنایت پرداخت كه در ادامه می‌خوانید.

مجردی؟
بله. چند سال پیش ازدواج كردم اما به خاطر قمار‌بازی‌هایم زنم طلاق گرفت و رفت.
چه كاره‌ای؟
 كارم خرید و فروش لوازم آرایشی است.
چند وقت است قمار می‌كنی؟
از 20 سالگی.
بر سر چه قمار می‌كردید؟
 قماربازی‌هایمان بیشتر بر سر خانه، خودرو، انگشترهای گرانقیمت، پول و دلار بود.
من گاهی می‌بردم و گاهی می‌‌باختم. بیشترین پولی كه یادم می‌آید بردم
 500 میلیون تومان بود. گاهی هم پول‌هایم را می‌باختم. چند بار از مقتول بردم و پول گرفتم اما آخرین‌بار ده میلیون تومان باختم اما پول را ندادم.
با پول‌های قمار چه می‌كردی؟
بدهی‌هایم را می‌دادم. البته بازی قمار دوسر باخت است. پول قمار پول امانت است. همان‌طور كه گاهی می‌بری، همان‌طور هم شانس به تو رو نمی‌كند و مجبوری همین پول‌ها را كه باختی به آدم‌های مختلف كه تو را بردند، بپردازی. پول قمار پول كثیف است و لذت استفاده‌اش را نمی‌بری.
با مقتول چطور آشنا شدی؟
سه ماه پیش با او در همان كازینوی زیرزمینی كه پاتوق اكثر قماربازها در تهران بود، آشنا شدم. زیاد به آنجا می‌رفتیم.
 با مقتول اختلاف داشتی؟
 اختلاف اصلی ما ده میلیون تومان پول باخت قمارم نبود، بلكه دعوایمان بر سر دختری به نام شهرزاد بود.
 چرا شهرزاد؟
من با شهرزاد كه خودش هم یك قمارباز حرفه‌ای است، در همان كازینویی زیرزمینی پنج ماه پیش آشنا شدم. كم‌كم به هم علاقه‌مند شده و حتی می‌خواستیم با هم ازدواج كنیم اما بعد از مدتی متوجه شدم كه مقتول هم به شهرزاد علاقه‌مند شده است. دوئل ما بر سر همان دختر بود.
 از شب جنایت بگو.
هر كاری كردم كه مقتول دست از سر شهرزاد بردارد، نشد. درگیری و اختلافمان ادامه داشت تا این‌كه آن شب من و دوستانم به بوستان شقایق رفتیم كه مقتول و دوستانش هم آمدند. او به من می‌گفت كه باید قید شهرزاد را بزنم، چرا كه او می‌خواهد با وی ازدواج كند كه با هم دعوایمان شد و با چاقویی كه همراه داشتم، او را زخمی كرده و متواری شدم.