شگرد عجیب برادران 2 قلو  برای سرقت و جعل

شگرد عجیب برادران 2 قلو برای سرقت و جعل

برادران دوقلو كه با تشكیل باند سرقت، به مونتاژ موتورسیكلت و اوراق كردن خودروهای سواری در شرق تهران اقدام می‌كردند، بازداشت شدند.
به گزارش جام‌جم، صبح دوشنبه 21 مرداد امسال، ماموران كلانتری نبرد، خودروی بدون‌‌سرنشینی را در حوالی كلانتری یافتند. در استعلام پلاك خودرو معلوم شد این خودرو سرقتی بوده كه به پاركینگ پلیس منتقل شد. در جریان تحقیقات، ماموران در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل پارك خودرو تصاویر سارقان را به‌دست آوردند. آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و عصر همان روز در مخفیگاهشان بازداشت شدند. ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ده‌ها قطعه از خودروی پراید و موتورسیكلت را كشف كردند. متهمان كه دو جوان 27 ساله و برادر دوقلو بودند در بازجویی‌ها به سرقت خودرو و موتورسیكلت اعتراف كردند.
یكی از برادران گفت: بعد از سرقت 15 دستگاه پراید، خودروها را اوراق کرده و قطعات آن را در سایت دیوار می‌فروختیم.علاوه بر آن ابتدا افرادی كه موتورسیكلت‌شان سرقت شده بود را شناسایی می‌كردیم و در برابر دریافت مبلغی كم، سند و مدارك مربوط به موتورسیكلت را از آنها می‌گرفتیم و وانمود می‌كردیم كه موتور سرقتی را برایشان پیدا می‌كنیم. در ادامه موتورسیكلتی مشابه همان موتورسیكلت را سرقت كرده و با تراشیدن شماره‌های ثبت شده و درج شماره‌های جدید روی بدنه و موتور موتورسیكلت، آن را به‌عنوان جایگزین موتورسیكلت سرقتی به مالباختگان تحویل می‌دادیم.