نجات معجزه‌آسای دختر 3 ساله

نجات معجزه‌آسای دختر 3 ساله

آتش‌سوزی ساختمان مسكونی در خیابان خاوران با تلاش آتش‌نشانان و نجات هشت نفر از ساكنان از میان دود و آتش به خیر گذشت.
به گزارش جام‌جم،ساعت یك بامداد دیروز زمانی كه ساكنان و همسایگان یك ساختمان سه طبقه مسكونی متوجه خروج دود و آتش از طبقه اول شدند به سرعت این حادثه را به سامانه 125 اطلاع‌رسانی كردند. بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 99 و 113 همراه دو تیم نجات و نردبان هیدرولیكی راهی محل حادثه در خیابان خاوران شدند.
آتش‌سوزی در طبقه اول این ساختمان به مسدود شدن راه خروج ساكنان و گرفتار شدن آنها منجر شده بود. هشت نفر از ساكنان قبل از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی، از طریق پنجره‌ها موفق به خروج از ساختمان شده بودند و یك دختر بچه سه ساله را كه در محاصره دود قرار گرفته و در یك قدمی مرگ قرار داشت به ناچار از پنجره طبقه دوم به بیرون پرتاب كرده بودند كه توسط همسایه‌های حاضر در كوچه نجات یافت.
رضا مجریانی، معاون عملیات منطقه ۸ آتش‌نشانی در این باره گفت: آتش‌نشانان پس از قطع برق و گاز ساختمان و كشیدن یك رشته لوله آبدهی، برپا كردن نردبان هیدرولیكی و تقسیم شدن به دو گروه، وارد ساختمان شدند و با مهار آتش‌سوزی و جلوگیری از پیشروی آن، به جست‌وجو در طبقات برای نجات محبوسان پرداختند.
وی افزود: آتش‌نشانان افراد باقیمانده در ساختمان را با استفاده از نردبان، صحیح و سالم به خارج از محل حادثه منتقل كرده و برای معاینه اولیه تحویل عوامل
 اورژانس دادند.