نقشه اسرائیلی علیه کشتی ایران

پشت‌پرده به‌خدمت گرفتن 6 کشتی‌گیر روس توسط رژیم صهیونیستی

نقشه اسرائیلی علیه کشتی ایران

در فاصله كمتر از ده روز مانده تا شروع مسابقات جهانی كشتی (انتخابی المپیك 2020 توكیو)، انتشار اسامی كشتی‌گیران حاضر در این رقابت‌ها نگرانی جدی را برای ایرانی‌ها به‌وجود آورده كه نكند هنگام وزن‌كشی، شماره‌هایی برای ما از درون كیسه‌های قرعه‌كشی بیرون بیاید كه كشتی‌گیران دارای بخت ما را مقابل كشتی‌گیران رژیم صهیونیستی قرار دهد.
مسابقات جهانی كشتی ۲۰۱۹ از ۲۳ تا ۳۱ شهریور به میزبانی نورسلطان قزاقستان برگزار خواهد شد. اتحادیه جهانی كشتی اسامی كشتی‌گیران حاضر در این رقابت‌ها را منتشر كرده و بعد از این اتفاق یك نگرانی بزرگ برای فدراسیون و اهالی كشتی ایران به‌وجود آمده است. رژیم صهیونیستی با شش كشتی‌گیر در قزاقستان حاضر می‌شود كه پنج نفر از آنها در بخش مردان روی تشك خواهند رفت. این كشتی‌گیران كه همگی روسی‌الاصل هستند، از شانس بد در اوزانی حضور دارند كه ایرانی‌ها از شانس بالایی برای كسب مدال برخوردار هستند. در حقیقت رژیم صهیونیستی عامدانه بدون توجه به كشتی زنان، فقط در اوزانی دست به خرید كشتی‌گیر از دیگر كشورها زده كه می‌داند كشتی‌گیران ایرانی، بخت بالایی برای موفقیت در آن اوزان دارند.
سه كشتی‌گیر رژیم صهیونیستی در بخش آزاد در اوزان كشتی‌گیرانی همچون رضا اطری(۵۷ كیلوگرم)،‌ بهمن تیموری(۷۹كیلوگرم) و حسن یزدانی(۸۶كیلوگرم) حضور دارند.
در كشتی فرنگی هم دو نماینده رژیم صهیونیستی در اوزان كشتی‌گیرانی همچون محمدعلی گرایی(۷۷ كیلوگرم) و سعید عبدولی (۸۲ كیلوگرم) حاضر هستند.
قطعا نفراتی همچون اطری، یزدانی، گرایی و عبدولی جزو شانس‌های اصلی كسب مدال در مسابقات جهانی هستند و این نگرانی وجود دارد كه با قرعه نحس مواجه شوند.
به نظر می‌رسد پرشانس‌ترین كشتی‌گیر رژیم صهیونیستی در این رقابت‌ها در وزن حسن یزدانی باشد؛ در وزنی كه نابغه جویباری شانس اول كسب مدال طلاست. این كشتی‌گیر همان فردی است كه سال ۲۰۱۷ در مسابقات امیدهای جهان به مراحل نهایی صعود كرد و علیرضا كریمی به خاطر عدم رویارویی با او با محرومیتش ماهه مواجه شد!
حالا بعد از اتفاقاتی كه برای سعید ملایی در مسابقات جهانی ژاپن رخ داد، به نظر می‌رسد مسابقات جهانی كشتی ۲۰۱۹ كه محل اصلی كسب سهمیه المپیك هم به‌شمار می‌رود، دغدغه جدیدی برای مدیران ورزش ایران است تا اتفاق بدی برای این رشته مدال آور رخ ندهد.