خداحافظی كوتاه

خداحافظی كوتاه


 همین اول كاری، قبل سلام و علیك بگویم یك خبر بد داریم. آن خبر هم این است كه پشت صحنه امروز را كه بخوانید، تا اول هفته آینده یعنی روز شنبه خبری از پشت صحنه نخواهد بود. روزنامه منتشر نمی‌شود و شما از خواندن این ستون كه از معدود پشت صحنه‌هایی است كه صادقانه می‌شود، محروم خواهید بود. خلاصه گفتیم حالا كه می‌خواهیم راهی عزاداری ماه محرم شویم و شوید، یادتان بیاوریم چنین روزنامه‌نگاران صادقی هستیم ما، اصلا دبیرمان هم صادق است.
این شوخی و جدی‌ها را قاطی هم كردیم كه آخرش بگوییم در دعاهایتان ما را یادتان نرود. آن پشت ‌صحنه‌نویسی را كه هر روز آه و ناله‌هایش را از گرمای هوا برایتان می‌نوشت را هم بیشتر دعا كنید. شاید صبورتر شد و لااقل زمستان را هر روز برایتان از سرما ننوشت. خلاصه كه زندگی‌تان گرم، عزاداری‌هایتان هم قبول. ما را هم كه یادتان نرود. خب حالا برویم ببینیم بعد از این همه پرچانگی نگارنده، امروز  در این چهار صفحه فیروزه‌ای چه داریم.
محمدصادق علیزاده را از اول ماه محرم آماده عزاداری دیده‌ایم، هر روز با لباس مشكی آمده و مطالب محرمی هم برایتان نوشته است. او امروز هم سراغ یک سوژه جذاب رفته و به یك اتفاق هیجان‌انگیز پرداخته. ماجرا این است كه بعد از توسعه حرم امام حسین (ع) و گودبرداری‌های انجام شده حرف‌هایی شنیده شد مبنی بر این‌كه ابزار و اشیایی پیدا شده كه برخی‌شان از واقعه كربلا به جا مانده‌ است. دبیرمان رفته سراغ این حاشیه‌ها و آنها را از افسانه تا واقعیت بررسی كرده است. اینجا نمی‌توانم توضیح بیشتری بدهم، بروید و بخوانید. حالا كه گفتیم شفاف هستیم، راستش را بگویم كه علیزاده با همه كنجكاوی‌های نگارنده درباره گزارشش توضیح خاصی ارائه نكرده و خلاصه ما را حسابی كنجكاوتر كرد كه ببینیم چه خبر بوده است. خلاصه در جریان باشید كه بنده كم‌کاری نكردم، چیز بیشتری نمی‌دانم و امروز همزمان با شما قرار است گزارش را بخوانم.
در صفحه 9 هم آذر مهاجر رفته سراغ یك تبلیغ زیبای عاشورایی در شهر اهواز و درباره این اقدام زیبا برایتان نوشته است.
علی رستگار سینمایی‌مان هم به فیلم سینمایی «خونبارش» پرداخته؛ فیلمی كه براساس داستانی واقعی یعنی واقعه 17 شهریور 59 ساخته شده است. او در این باره با علی‌اكبر مزینانی سینماگر و مدیر فیلمبرداری این فیلم حرف زده و كارشان هم حسابی به خاطره‌بازی‌های سینمایی رسیده؛ از فیلمفارسی گرفته تا عقاب‌ها و ... بروید صفحه 11 و بخوانید.
صفحه 12 را هم كه دیگر می‌دانید، سینمای جهان به تلاش و انتخاب استاد كیكاووس زیاری. هالیوود و بالیوود هر دو با هم منتظرتان هستند.
آخرش هم یك خداحافظی حدودا یك هفته‌ای... زود برمی‌گردیم، یادتان نرود... حتما برای ما هم دعا كنید.