حق با شماست

حق با شماست

# معافیت-پزشكی
شیرزادیان از قم:
به خاطر سوختگی، معافیت پزشكی گرفتم، ولی هیچ سازمانی به بنده كار نمی‌دهد و بیكار هستم. چرا افرادی كه معافیت پزشكی دارند به چشم دیگر دیده می‌شوند؟ این افراد در جامعه با مشكلات زیادی
دست وپنجه نرم می‌كنند.

# مجری-مهاجرت
احمدی از تهران:
مهاجرت مجریان درجه یك تلویزیون به شبكه‌های بیگانه اصلا خوشایند و برازنده صداوسیما نیست و امیدوارم صداوسیما در حفظ این مجریان تلاش بیشتری كند.

# محرم-محیط‌زیست
قرایی از تهران:
متاسفانه بعضی از شهروندان ظروف غذاهای نذری ماه محرم را بدون هیچ‌گونه احساس مسؤولیت نسبت به شهر خود، در خیابان رها كرده و چهره شهر را مخدوش می‌كنند.

# پادگان-بوستان
فتوحی از تهران:
با توجه به تغییر كاربری برخی پادگان‌های نیروهای مسلح به بوستان، امیدوارم مسؤولان محترم نگاه ویژه‌ای به مناطق 14 و 15 تهران كه تعداد پادگان‌های بی‌شماری دارد داشته باشند.

# هراز-بهسازی
علیزاده از آمل:
 چه زمانی جاده هراز دوبانده می‌شود؟ سال‌هاست مسؤولان وزارت راه قول اتمام پروژه را دادند، ولی پیشرفت فیزیكی كمی دیده می‌شود و با توجه به تردد زیاد خودروها در این جاده، ترافیك دائمی در آخر هفته‌ها و تعطیلات، مهمان همیشگی این جاده است.

#  مسكن-گران
سلیمی از تهران:
ادعای كاهش قیمت و اجاره مسكن از سوی بعضی از مسؤولان و صنف املاك كذب محض است و نه‌تنها كاهشی دیده نمی‌شود، بلكه در بعضی از نقاط شهر تهران افزایش قیمت ادامه دارد.

#   فرهنگی-حق‌الزحمه
یك فرهنگی از مسجدسلیمان:
چه زمانی وزارت آموزش وپرورش حق‌الزحمه امتحانات خرداد، شهریور و دی سال‌های 91 و92 و همچنین اضافه‌كار آن سال‌ها را پرداخت می‌كند؟