ماموریت تیم ملی والیبال از امروز شروع می‌شود

بالیوودی‌ها هم شکست می‌خورند!

ماموریت تیم ملی والیبال از امروز شروع می‌شود



تیم ملی والیبال ایران در دومین و آخرین بازی خود از مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در یک بازی آسان مقابل هند به برتری 3 بر صفر رسید تا 6 امتیازی شود و به دلیل شکست 3 بر یک دور قبل مقابل استرالیا که برای این دور هم محاسبه شد، به مشکل برخورد.
ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران برای این بازی ترکیب فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار، جواد کریمی و محمدرضا حضرت پور(لیبرو) را انتخاب کرد؛ اما در طول بازی از دیگر بازیکنانش استفاده کرد.
تیم ملی ایران ست اول را با نتیجه 25 بر 16 به سود خود تمام کرد و ست‌های دوم و سوم را نیز با نتایج مشابه 25 بر 21 به پایان برد تا با نتیجه 3 بر صفر هند را شکست دهد و مشخص شود هندی‌ها آن طور که در فیلم‌های بالیوودی نشان داده می‌شود، شکست‌ناپذیر نیستند.
ماموریت اصلی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران از امروز شکلی واقعی به خود می‌گیرد. تیم ملی بازی امروز (مرحله حذفی)، فردا (نیمه‌‌نهایی) و بازی شنبه (فینال) را باید با برد پشت سر بگذارد.   
هشت تیم برتر آسیا که به مرحله دوم رسیده‌اند، امروز به این صورت در مسابقات ‌حذفی رودرروی هم قرار می‌گیرند تا چهار تیم پیروز بازی‌های امروز، در دو بازی نیمه‌نهایی فردا حاضر شوند:
استرالیا - پاکستان -ساعت 11:30
کره جنوبی - هند - ساعت 13:30
ژاپن - چین - ساعت 16
ایران - چین تایپه - ساعت 18:30