«نون خ ۲» اوایل آبان كلید می‌خورد

«نون خ ۲» اوایل آبان كلید می‌خورد


 تهیه‌كننده فصل دوم سریال «نون.خ» خبر داد این سریال تا اوایل آبان‌ كلید می‌خورد.
مهدی فرجی، تهیه‌كننده فصل دوم سریال نون خ با اشاره به نگارش فیلمنامه این سریال كه قرار است به كارگردانی سعید آقاخانی برای رمضان ۹۹ ساخته شود به مهر بیان كرد: امیر وفایی، نویسنده سریال در حال نگارش فیلمنامه است و اخیرا محمد تنابنده هم به او اضافه شده و تاكنون هشت قسمت از سریال نوشته شده است.
وی درباره تعویق در زمان شروع تصویربرداری سریال توضیح داد: باید فیلمنامه آماده شود تا بتوانیم سریال را كلید بزنیم. از طرفی تعداد قسمت‌های سریال هم افزایش یافت و به ۲۵ قسمت رسید. امیدواریم بتوانیم سریال را بین اواخر مهر تا اوایل آبان كلید بزنیم.
تهیه‌كننده نون خ با اشاره به مکان‌های فیلمبرداری كه برای تولید سریال بازبینی
شده است، اضافه كرد: این مکان‌ها در این مدت بازبینی شد و ان‌شاءا... تصویربرداری سریال را از كرمانشاه آغاز می‌كنیم. البته شهرهای دیگری هم در قصه داریم كه به مرور درباره آنها هم توضیحاتی داده می‌شود.
وی در واكنش به مشكلات مالی سازمان كه باعث شده برخی پروژه‌ها همچنان در صف تولید بمانند، ابراز كرد: این مشكلات و فشارهای مالی همچنان وجود دارد و ما هم مستثنا نیستیم.
فصل اول سریال نون خ با محوریت شخصیت‌های كرد، نوروز امسال از شبكه یك سیما روی آنتن رفت.
در این سریال بازیگرانی از جمله سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام‌دوست، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و … به ایفای نقش پرداختند.