رسن: برای پرسپولیس هر کاری می‌کنم

رسن: برای پرسپولیس هر کاری می‌کنم

بشار رسن، هافبك عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت آبادان از ابتدا وارد تركیب شد و مثل دیدار مقابل تراكتور عملكرد خوبی هم داشت. این بازیكن توانسته اعتماد كادر فنی را به خود جلب كند و از این رو می‌توان او را یكی از مهره‌های پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال دانست.  بشار در مصاحبه كوتاهی به خبرنگار جام‌جم گفت: با روحیه‌ای كه از یك پیروزی شیرین مقابل صنعت نفت گرفتیم به دیدار استقلال می‌رویم. شانس خود را برای كسب برد بیشتر از حریف مان می‌دانیم، چون تیم بسیار خوبی هستیم و بازیكنان برای افزایش تعداد برد‌ها با یكدیگر متحد شدند. این بازیكن اضافه كرد: پرسپولیس تیم منسجم و تهاجمی شده و مثل فصل قبل عملكرد خوبی داشتیم، ولی در این فصل می‌خواهیم بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذاریم و در كنار نتیجه‌گیری، هواداران را از تماشای فوتبال هیجان زده كنیم. من هم هر كاری برای كسب برد لازم باشد، انجام خواهم داد.
او گفت: بازیكنان پرسپولیس اتحاد خوبی دارند و تلاش می‌كنیم در بازی‌ها و تمرینات به یكدیگر كمك كنیم تا پرسپولیس بهترین نتایج را بگیرد. هواداران هم تا به حال حمایت فوق‌العاده‌ای از ما داشتند و امیدواریم بتوانیم با كسب برد در دربی جواب محبت شان را بدهیم. ان‌شاءا... كه این دربی هم با برد پرسپولیس همراه می‌شود، اما نمی‌توانم بگویم كه چه بازیكنانی شانس گلزنی دارند. باید ببینیم در زمین بازی چه اتفاقی می‌افتد.
بشار ادامه داد امیدوارم یكی از بازیكنانی باشم كه توسط گابریل‌كالدرون به زمین بازی رفته و مقابل حریف به میدان می‌رود. انگیزه‌های خاصی دارم و می‌خواهم بهترین بازی را نشان بدهم.