التماس‌های مادر برای یافتن زهرا كوچولو

دختر 2 ساله در قلعه‌نوی ورامین ناپدید شد

التماس‌های مادر برای یافتن زهرا كوچولو

غروب روز دوشنبه، در حالی كه زهرا همراه خواهر هفت ساله‌اش در نزدیكی خانه‌شان در حال بازی بودند، ناگهان در یك چشم بر هم زدن كودك خردسال ناپدید شد و خواهر او خبر گم شدنش را به خانوده خود رساند. تیم‌های امداد آتش نشانی اطراف محل زندگی خانواده زهرا در قلعه نوی ورامین را مورد جست‌وجو قرار داده و اثری از زهرا پیدا نكردند. هم اكنون ماموران پلیس برای یافتن ردی از زهرا در تلاش هستند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، صدای نگران مادری جوان در شبكه‌های مجازی منتشر شده است.مادری كه با التماس از مردم می‌خواهد اگر فرزند گمشده او را دیدند كمكش كنند تا كودك خردسالش پیدا شود.
حادثه دوشنبه شب اتفاق افتاده و پدر بزرگ زهرا در گفت‌وگو با جام‌جم در مورد روز حادثه گفت: بعد از ظهر بود كه زهرا و خواهرش مثل هر روز به مقابل خانه رفتند و مشغول بازی شدند.تا حدود ساعت 9 شب هم مشغول بازی بودند. محوطه خانه ما زیر دكل برق واقع شده است.یك فضای سبز جلوی در خانه مان هست و دو مغازه آژانس هم در همان نزدیكی است كه مجهز به دوربین مدار بسته است.بچه‌ها معمولا در فضای سبز بازی می‌كردند. ساعت حدود 9 بود كه خواهر بزرگ‌تر زهرا سراسیمه به داخل خانه آمد و گفت زهرا نیست.
در ابتدا خانواده حسینی شیرازی با تصور این‌كه زهرا در كانال آب افتاده از امدادگران آتش‌نشانی تقاضای كمك کردند. پدربزرگ زهرا درباره ساعات اولیه پس از گم شدن زهرا گفت: «در انتهای خیابان یك كانال آب هست كه گاهی با مادرش برای گذاشتن زباله به آنجا می‌رفت.اول فكر كردیم به سمت كانال رفته و برای همین به آتش‌نشانی زنگ زدیم.تا ساعت پنج صبح روز بعد نیروهای آتش‌نشانی و امداد نه‌تنها كانال آب، بلكه تمام زمین‌های سبزه زار و مزارع و كشتزارهای بلال را با كمك سگ‌های تربیت شده جست‌وجو كردند و زمانی كه از پیدا شدن زهرا ناامید شدیم، موضوع را به پلیس اطلاع دادیم.»
ماموران پلیس در اولین قدم برای یافتن ردی از زهرا، دوربین‌های مدار بسته آژانسی را كه محل كار پدربزرگ زهرا و در مجاورت خانه آنهاست، مورد بررسی قرار دادند كه در این فیلم دیده می‌شود زهرا از بن بستی كه خانه‌شان در آن واقع شده به سمت سر كوچه می‌رود و دیگر برنمی‌گردد.
پدربزرگ زهرا می‌گوید: ما با كسی خصومتی نداشتیم و به كسی مظنون نیستم، اما در این دو روز یك لحظه هم از تلاش برای پیدا كردن نوه‌ام دست نكشیده‌ام. پسر من یعنی پدر زهرا مبتلا به ام‌اس است و نمی‌تواند دنبال فرزندش بگردد. حال روحی مادر زهرا هم به‌شدت بد است.
خانواده زهرا با انتشار عكس او از هموطنان عزیز درخواست كردند، هر ردی از او مشاهده شد، سریع به اطلاع پلیس یا خانواده زهرا برسانند.