دستبرد مسلحانه 5 دختر و پسر به طلافروشی

دستبرد مسلحانه 5 دختر و پسر به طلافروشی


چهار پسر و یك دختر جوان كه مسلحانه به طلافروشی در اسلامشهر دستبرد زده بودند، بازداشت شدند. آنها اعتراف كردند علاوه بر این سرقت، قصد سرقت از طلافروشی‌ای را در رباط كریم داشتند كه ناكام ماندند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ظهر 12شهریور امسال ماموران پلیس اسلامشهر در جریان سرقت از طلافروشی در شهرك مهدیه اسلامشهر قرار گرفتند. ماموران با ورود به طلافروشی و بازبینی دوربین مداربسته متوجه شدند سه مرد نقابدار كه قمه و سلاح وینچستر ساچمه‌ای داشتند وارد شده و بعد از تیراندازی، بیش از یك كیلو طلا به ارزش 570میلیون تومان سرقت كردند. تیمی از ماموران پلیس آگاهی اسلامشهر در جست‌وجوی سارقان بودند تا این‌كه دو هفته بعد رد چهار پسر جوان در رباط كریم و دختر جوانی در تهرانپارس تهران به دست آمد و آنها عصر 26 شهریور امسال بازداشت شد. در بازرسی از مخفیگاه آنها خودروی پراید، سلاح و قمه كشف شد.
 فرید سركرده باند در جریان تحقیقات پلیسی گفت: چندی پیش با شیوا در اینستاگرام آشنا شده و دوستی‌مان شكل گرفت. مدتی بود دچار مشكلات مالی شده و بدهكاری داشتم. هر چه كردم مشكلاتم حل نشد تا این‌كه به دوستانم پیشنهاد سرقت طلافروشی دادم. دوستانم و شیوا همه قبول كردند. قمه و سلاح وینچسترساچمه‌ای خریدیم و آماده سرقت شدیم. شیوا با چهره‌های گریم شده به عنوان مشتری به طلافروشی‌ها می‌رفت و آمار آن را به ما می‌داد. آخرین روزهای مرداد امسال، شیوا یك طلافروشی را در رباط كریم نشان كرد‌. چند دقیقه قبل سرقت، یكی از اعضای باندمان ترسید و گفت با ما نمی‌آید حتی ما را تهدید به لو دادن، كرد. چند روز بعد شیوا آمار طلافروشی در اسلامشهر را داد و دوازدهم شهریور به آنجا دستبرد زدیم.  با اعتراف وی همدستانش نیز گفته‌های او را تایید كردند.
تحقیقات از متهمان برای رازگشایی از دیگر جرایمشان و كشف طلاهای سرقتی ادامه دارد.