مذاكرات پنهانی انصاری‌فرد با برانكو!

شایعه جدی در پرسپولیس قوت گرفت

مذاكرات پنهانی انصاری‌فرد با برانكو!



گابریل كالدرون، سرمربی پرسپولیس هر‌چند با برد در شهرآورد بزرگ پایتخت به اوج رسید، ولی حالا با دو شكست متوالی، به فرش رسیده است. قرمزها جمعه شب گذشته در ورزشگاه امام رضا(ع) در دقیقه 93 با یك گل مغلوب یحیی گل‌محمدی و تیم شهر خودرو شدند. حالا و بعد از این شكست شایعات جدی‌تری درباره برانكو و پرسپولیس
شنیده می‌شود.
روز گذشته یك منبع آگاه در باشگاه استقلال كه از اتفاقات پرسپولیس با خبر بود، به خبرنگار ما گفت مطلع شده محمد حسن انصاری‌فرد باب مذاكره با مربی كروات را باز كرده است.
در حال حاضر، برانكو در امارات به سر می‌برد و گویا منتظر است یك اتفاق مهم برایش رخ دهد. برای او چه اتفاقی بهتر از این‌كه بتواند با پرسپولیس قرارداد جدیدی امضا كند. شكست او در الاهلی با امضای قرارداد با پرسپولیس از اذهان عمومی پاك خواهد شد. این خواسته برانكو ایوانكوویچ هم هست.
در روزهای اخیر طرفین صحبت‌هایی داشتند ولی بعد از شكست پرسپولیس مقابل شهر‌خودرو بحث حضور او جدی‌تر شد. در 24‌ساعت گذشته مذاكرات ادامه داشته و جالب اینجاست مسؤولان پرسپولیس متوجه شده‌اند باشگاه فولاد هم به‌دنبال برانكو بوده است!
 ظاهرا آنها كه پیش‌بینی می‌كردند شاید تیم نكونام به شاهین بوشهر ببازد، باب مذاكره را با برانكو باز كردند ولی فولاد موفق شد در هفته هفتم برنده شود و حتی بالاتر از پرسپولیس در جدول قرار بگیرد.
انصاری‌فرد خوب می‌داند حضور برانكو در پرسپولیس همه جوره برای او و باشگاه خوب است. نكته اول این است كه اگر انصاری‌فرد بتواند برانكو را بازگرداند در واقع خودش را در دل هواداران جا كرده است.
مدیرعامل قرمزها هم به خوبی این را می‌داند و بدش نمی‌آید همان مردی باشد كه این اتفاق به دستان او رقم می‌خورد. نكته دیگر این است كه برانكو و پرسپولیس وارد یك دعوای حقوقی شده‌اند. انصاری‌فرد گفته بود قرار است وكیل این مربی بعد از بازی پدیده به ایران بیاید تا باب مذاكره و توافق را با آنها باز كند. اما ظاهرا كار به جایی رسیده كه بعید نیست خود برانكو بیاید! در صورتی كه او سرمربی پرسپولیس شود، مشكل شكایت برانكو در فیفا
حل می‌شود.
او از پرسپولیس پول زیادی طلب دارد و ازسویی ادعا كرده باید بخشی از پول فصل جدید را هم به عنوان غرامت بگیرد. به هر‌حال حضور برانكو این خطر را از پرسپولیس
 رفع می‌كند.
مدیران باشگاه در حال حساب و كتاب هستند. آنها در عین حال می‌دانند فسخ‌قرارداد با گابریل كالدرون هم برایشان هزینه سنگینی در پی خواهد داشت. او هم جزو مربیانی است كه با قیمت گزافی به ایران آمده است. خبرهای رسیده حكایت از آن دارد كه قرمزها با این مربی برای یك فصل قراردادی به ارزش یك میلیون دلار امضا كرده‌اند و طبیعتا كالدرون اگر بخواهد فسخ كند و برود، رقم قابل‌توجهی می‌خواهد.
باید دید انصاری فرد و پرسپولیس در این زمینه چطور عمل می‌كنند؟ آیا تصمیم می‌گیرند كالدرون را حفظ كنند یا این‌كه تصمیم تازه‌ای می‌گیرند و با حضور برانكو یك بمب خبری را منفجر خواهند كرد.