فتحی فكر می‌كند هنوز رئیس كمیته انضباطی است!

انصاری‌فرد پاسخ مدیرعامل استقلال را داد

فتحی فكر می‌كند هنوز رئیس كمیته انضباطی است!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فتحی فكر می‌كند هنوز مسؤول كمیته انضباطی است كه می‌خواهد سر بازیكنان پرسپولیس را ببرد و فوتبال آنها را با محرومیت نابود كند؟
محمدحسن انصاری‌فرد كه با فارس صحبت می‌كرد، در واكنش به اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فتحی باید بگوید چرا درباره پرسپولیس حرف زده است. نه تنها او بلكه سایر مسؤولان باشگاه استقلال بارها علیه پرسپولیس و بازیكنان ما حرف زدند اما پاسخی به اظهاراتشان ندادیم. چرا مسؤولان استقلال درباره بیرانوند به صورت مدام قبل و بعد از صدور رای صحبت می‌كنند؟ ما یك بار پیش از این از فدراسیون فوتبال خواستیم به اظهارات مداخله‌جویانه برخی باشگاه‌ها ورود كنند كه این اتفاق رخ نداد و بارها شاهد هستیم كه آقای فتحی و همكارانش درخصوص پرسپولیس حرف می‌زنند و این كار زشتی است. آنها می‌خواهند فضا را علیه بیرانوند سنگین كنند، در حالی كه این دروازه‌بان ملی‌پوش در شش بازی ما دو بازی را به‌دلیل محرومیت از دست داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: آقایان انتظار دارند سر بیرانوند را ببرند؟ می‌خواهند او را از فوتبال محو كنند؟ از همه سو به بیرانوند فشار آوردند تا او دو جلسه محروم شد، اما كسی به این مساله نپرداخت كه بدترین فحاشی‌ها علیه بیرانوند صورت گرفت. چرا پرسپولیس باید به‌دلیل اتفاقات شهرآورد محروم از حضور تماشاگران شود؟ اگر به شعار دادن است كه تماشاگران برخی تیم‌ها هم شعار می‌دهند. آن هم بدترین شعارها. تماشاگران استقلال در شهرآورد به سر كنعانی‌زادگان سنگ زدند. با این‌كه بازی دقایقی متوقف شد اما تماشاگران استقلال یك جلسه محروم شدند و ما هم یك جلسه محروم شدیم. برای كنعانی زادگان باید حتما اتفاق ناباوری رخ می‌داد؟ در اصفهان 160 نفر از هواداران ما طبق اعلام رسمی اورژانس اصفهان مضروب و مجروح شدند اما آنها یك جلسه تعلیقی محروم شدند و ما هم یك جلسه تعلیقی محروم شدیم.
وی ادامه داد: در استقلال بزرگانی همچون حجازی‌ها و پورحیدری‌ها بودند و زمان آنها و دیگر مدیران این باشگاه چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد. اما حالا فقط دیگران را در این‌باره مقصر می‌دانند تا خود را توجیه كنند. این رویه جای تاسف دارد. هنوز آثار آرایی كه فتحی سال 73 در كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داد، وجود دارد. او با آرایی كه صادر كرد باعث شد بازیكنان بزرگ پرسپولیس مثل عابدزاده، پیوس، محرمی و ... محرومیت‌های طولانی‌مدت را تحمل كنند. شاید فتحی هنوز فكر می‌كند مسؤول كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است كه می‌خواهد سر پرسپولیس و بازیكنانش را ببرد؟!