پیام و آوای اربعین حسینی در رادیو

پیام و آوای اربعین حسینی در رادیو


رادیو پیام و آوا با آغاز پیاده‌روی اربعین زائران حسینی در بخش‌های ششگانه ویژه‌برنامه‌هایی را پخش می‌كنند.
پیام حسین (ع)
به گزارش جام‌جم، برنامه پیام كربلا حاوی مطالب و سخنان بزرگان دین، اندیشمندان، بیانات امام خمینی و رهبری با موضوع قیام امام حسین (ع) و پیام كربلاست كه باحضور كارشناسان مذهبی محرم تا پایان صفر از رادیو پیام پخش می‌شود.
لبیك یاحسین، برنامه‌ای تركیبی حاوی متن، موسیقی و گزارش از زائران اربعین حسینی است كه از 21 تا 27 مهر به صورت زنده از رادیو پیام روی آنتن می‌رود.
پیام دلدادگی، ویژه‌برنامه بخش شبانگاهی رادیوپیام است كه با اجرای مهدی رستمی و پخش مداحی و موسیقی‌های آیینی از 25 تا 27مهر از ساعت 22 تا 2 بامداد عزاداران حسینی را همراهی خواهد كرد.
آوای اربعین
شبكه رادیویی آوا با ویژه‌برنامه آوای دلتنگی در ایام سوگواری اربعین امام حسین (ع) از 25 تا 27مهر با پخش مداحی، تصنیف، روضه آوازهای آیینی و اخلاقی در وصف امام حسین (ع) همراه مخاطبان خود در سراسر جهان خواهد بود.
همچنین برای تعامل بیشتر رادیو آوا با مخاطبانش در سراسر كشور، این رادیو پویشی باعنوان كربلا تو را می‌خواند، برگزار می‎كند. شنوندگان رادیو پیام و آوا می‌توانند از برگزاری مراسم در اربعین و همچنین از مسیرهای پیاده‌روی در كشور عراق و از مسیرهای پیاده روی میدان امام حسین (ع) تا شهرری عكس گرفته و از درگاه‌های ارتباطی شبكه پیام و آوا تصاویر خود را ارسال كنند تا با نام و عكس خودشان در رادیو نمای پیام و آوا پخش شود. در این پویش به برترین عكس‌های ارسالی جوایزی از سوی شبكه رادیویی پیام اهدا خواهد شد.