اختلاف بزرگان استقلال با زرینچه؟

ماجرای رودرویی بازیكنان با سرپرست تیم

اختلاف بزرگان استقلال با زرینچه؟

جواد زرینچه، سرپرست استقلال ظاهرا با بازیكنان نامی این تیم به مشكل خورده است. باشگاه نمی‌تواند دستمزد بازیكنان را پرداخت كند و به نوعی زرینچه جلو افتاده و به همین خاطر بازیكنان با او به اختلاف خورده‌اند. اولین تقابل زرینچه با بازیكنان در كانال تلگرامی تیم بود. در این كانال اخبار و همین‌طور اطلاعیه‌ها درباره تیم منتشر می‌شود. زرینچه در یكی از روزها خبر داد اداره مالیات تخفیف گذاشته و تاكید كرد بازیكنان می‌توانند مالیات خود را در این زمان بپردازند تا پول كمتری بدهند. واكنش فرشید باقری اما مقابل او تند بود. هافبك استقلال برای زرینچه نوشت مگر پول داده اند كه می‌گویند مالیات بدهند؟! این حرف‌های باقری باعث شد جواد زرینچه قهر كند و از كانال تلگرامی تیم خارج شود. او كه بسیار دلخور بود، به امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال گفت با این شرایط نمی‌تواند كار كند. فتحی هم با باقری تماس گرفت و به او گفت با زرینچه خوب صحبت نكرده است. بعد از دو روز غیبت سرپرست استقلال در تمرین تیم، باقری از او عذرخواهی كرد و سرانجام زرینچه بازگشت. ولی به نظر می‌رسد همچنان بزرگان استقلال با زرینچه رابطه خوبی ندارند و اختلاف آنها بیشتر شده است. بعد از لغو تمرین روز سه‌شنبه استقلال به‌دلیل بارندگی تهران و پاك شدن خط كشی‌های زمین، محمد دانشگر، مدافع این تیم پیامی منتشر كرد كه در آن هم به زرینچه كنایه زد و هم به مدیریت و هم باشگاه. خیلی‌ها می‌گویند دانشگر بعد از دو سال حضور در استقلال، نمی‌توانسته نویسنده اصلی این متن باشد، بلكه او بازیكنی بوده كه قبول كرده این متن را منتشر كند. گویا حرف، حرف وریا غفوری و سیدحسین حسینی بوده است.
مدیریت استقلال در حال حاضر با بازیكنان به اختلاف خورده است. اختلاف هم از چندجا نشات می‌گیرد. اول این‌كه فتحی 20 درصد پول بازیكنان را داده و تاكید كرده این رقم متعلق به پیش پرداخت امسال است. بازیكنان اما می‌گویند این پول رفته برای طلب فصل قبل شان، بنابراین باشگاه امسال پولی نداده است. از سویی امكانات صدای بازیكنان را در آورده. اخیرا یكی از بازیكنان استقلال به خبرنگار ما گفته بود: «دیگر آب‌معدنی چیست؟ مربی از ایتالیا آورده‌اید آن‌وقت آبمعدنی سر تمرین نمی‌آورید؟ وقتی می‌آورید هم كم است.» بازیكنان اعتراض دارند چرا در زمان حضور در اردو هم هزینه تغذیه با خودشان است، در حالی كه باشگاه باید آن را تقبل كند. البته مسؤولان استقلال هنوز در این زمینه واكنش نشان نداده اند ولی فتحی تاكید كرده باید كلا سیاست به شكلی باشد كه باشگاه به حاشیه كشیده نشود.
استقلال در هفته‌های اخیر خوب نتیجه گرفته و فتحی می‌داند به حاشیه كشیده شدن تیم، می‌تواند دوباره شرایط را برای او سخت كند.