حق با شماست

حق با شماست

#رب - گوجه
جانانه از تهران
 رب گوجه‌فرنگی چرا باید كیلویی 20‌هزار تومان به فروش برسد؟ مگر قیمت گوجه چقدر است؟ سازمان تعزیرات چرا رسیدگی نمی‌كند؟

# پلیس-جریمه
خسروی از تهران
به‌تازگی در اتوبان باقری تهران جریمه شده‌ام، در حالی كه همیشه سرعت قانونی را رعایت می‌كنم. به نظر می‌رسد دوربین پلیس راهنمایی و رانندگی در اتوبان باقری مشكل دارد یا این‌كه دست كم پلیس تابلوی سرعت مناسب را در این اتوبان نصب نكرده است.

# باران _دربست
نویدی از تهران
شهرداری تهران هیچ وقت تمهیدات لازم را برای روزهای بارانی در نظر نمی‌گیرد. بارندگی‌های اخیر نشان داد، آمد و رفت راحت شهروندان در روزهای بارانی مهم نیست، چون اگر غیر از این بود دست كم روی فعالیت تاكسی‌ها نظارت می‌شد و آنها فقط به دنبال مسافر دربستی نمی‌گشتند.

# اتوبوس_سرد
احمدی  از  رباط كریم
بسیــــــاری از اتــــوبــــــوس‌هایــــی كــه مسافران را از تهران به رباط كریم منتقل می‌كنند شرایط خوبی ندارند و شهروندان باید در سرما و شرایط نامناسب تردد كنند.

# فقر_تابلو
سنگستانی از همدان
تـــــردد در بزرگـــــــراه تهـــران-ساوه مشكل است، چون این بزرگراه فاقد تابلوهای راهنمایی كافی است و در بسیاری از نقاط نیز خط كشی مناسبی ندارد. مدیران بیشتر به فكر دریافت عوارض هستند تا بهبود كیفیت جاده‌ها.

# لازم_ یدكی
نادری از بیرجند
چرا مســـــــــــؤولان نـــــــظارتی روی شركت‌های تولید لوازم یدكی ندارند، بازار پرشده از لوازم یدكی قلابی كه سودجویان تولید می‌كنند و جان و مال شهروندان را به بازی می‌گیرند.

# آلودگی_هوا
شریفی از مشهد
با فرارسیدن فصل‌های سرد سال باز باید منتظر آلودگی هوا باشیم. چرا مسؤولان شهری و سازمان حفاظت محیط‌زیست تدابیر لازم را برای كاهش آلودگی هوا در نظر نمی‌گیرند.