ادامه تصویربرداری سریال‌«ایل‌دا» در لرستان

ادامه تصویربرداری سریال‌«ایل‌دا» در لرستان


تصویربرداری سریال «ایل‌دا» كه قصه اتحاد و همبستگی مردان و زنان عشایر در برابر دشمنان است، همچنان ادامه دارد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تصویربرداری سریال «ایل‌دا» تاكنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته و وارد صحنه‌های سخت‌تر و درگیری با بعضی افراد خودفروخته داخلی شده است.
این روز‌ها با بارش باران‌های شدید و متوالی و سیلابی شدن برخی مناطق لرستان و بالا  آمدن آب رودخانه‌ها و همچنین سرد شدن هوا، كار برای گروه تولید سریال تلویزیونی «ایل‌دا» سخت‌تر شده است؛ به طوری كه در بعضی روز‌ها كار تعطیل می‌شود، به‌ویژه این‌كه بیشتر مکان‌های تصویربرداری خارجی و در مناطق طبیعی لرستان است.
به همین جهت، برنامه‌ریزی برای تصویربرداری هرروز و با داشتن چند سكانس رزرو است كه اگر با نامساعد بودن هوا امكان گرفتن سكانس‌های اصلی نبود، گروه در جای دیگر امكان تصویربرداری داشته باشند.
در این مدت سکانس‌های مربوط به‌ مکان‌های‌ خانه صالح‌خان، نصیرخان، ایرج، مدرسه و همچنین آبشار و چند منطقه طبیعی دیگر در استان لرستان در حال تصویربرداری  است و تا چندروز آینده تصویربرداری مکان‌های دیگر مثل پاسگاه و درمانگاه نیز شروع می‌شود. درمانگاه به علت كار زیاد به‌ویژه در زمان تصویربرداری قسمت‌های جنگ و همچنین در اختیار بودن این مکان فیلمبرداری برای عملیات جلوه‌های ویژه میدانی و امكان آسیب یا تخریب آن به طور كامل ساخته شد.
این سریال در گروه فیلم و سریال مركز سیما‌فیلم و به تهیه‌كنندگی سید علیرضا سبط‌احمدی در حال تولید است.