بدرقه ابراهیم آبادی  به خانه ابدی

بدرقه ابراهیم آبادی به خانه ابدی


مراسم تشییع پیکر زنده یاد ابراهیم آبادی امروز یکشنبه ۱۲ آبان در خانه سینما برگزار شد.
به گزارش مهر، نرگس آبیار، همایون اسعدیان، علی دهکردی، مهوش وقاری، خسرو احمدی و رضا ناجی از جمله حاضران در این مراسم بودند. دهکردی در ابتدای مراسم گفت: هرگز نمیرد آن‌که دلش زنده شد به عشق، بسیار متاسفم که هنوز سوگ داریوش اسدزاده را فراموش نکرده بودیم که ابراهیم آبادی را نیز از دست دادیم. آبادی عزیز مردی دلنشین و دوست داشتنی و همکار درجه یک بازیگری و کارگردانی تئاتر بود.
دهکردی در پایان سخنانش بیان کرد: هیچ خاطره تلخی از ابراهیم آبادی وجود ندارد و اگر این اتفاق برایش رخ نمی داد حالا حالاها می‌توانست نقش‌های ماندگار بر جا بگذارد. او یک مدافع صنفی فعال برای ما بازیگران هم بود. ما از حضورش در جمع فعالان خانه سینما استقبال می کردیم چون پر از انرژی بود.
عزت ا... رمضانی فر بازیگر پیشکسوت سینما نیز درباره آبادی عنوان کرد: ابراهیم آبادی از ممتازترین بازیگران بود، او خودش یک سخنور بود و هرگاه حرف می زد همه را به خود جذب می کرد. نرگس آبیار کارگردان سینما نیز در این مراسم بیان کرد: ما سرمایه‌های خود را از دست می دهیم باید از این نسل آموخت اما متاسفانه ما بدون این‌که از گنجینه و تجربه گرانبهای این پیشکسوتان بهره ببریم آنها را از دست می دهیم.