تیراندازی مرگبار به مادر و دختر

تیراندازی مرگبار به مادر و دختر

زن میانسال و دخترجوانش در خانه‌شان در یكی از محله‌های شهرستان ساوه هدف شلیك‌های مرگبار قرار‌گرفتند. در این تیراندازی دختر 22 ساله خانواده به قتل رسید و مادرش در بیمارستان بستری شد.
به گزارش جام‌جم، ساعت 16 یكشنبه صدای شلیك گلوله از خانه‌ای سكوت محله‌ای در ساوه را شكست. همسایه‌ها و مغازه‌داران هراسان از خانه و مغازه‌هایشان بیرون آمدند. آنها زمانی كه ردصدا را گرفتند متوجه شدند در خانه یكی از همسایه‌ها نیمه باز است. چند نفر از همسایه‌ها وارد خانه شدند.
 چندبار صاحبخانه را صدا زدند كه ناگهان صدای ناله‌های خفیفی را شنیدند. رد صدا را كه گرفتند متوجه شدند صدای ناله‌ها از یكی از اتاق‌هاست. همسایه‌ها وارد اتاق كه شدند زن میانسال همسایه ودختر 22 ساله او را كه با شلیك گلوله زخمی شده بودند، یافتند. در همین موقع یكی ازهمسایه‌ها با اورژانس تماس گرفت و امدادگران به این خانه آمدند .
 بعد از اقدامات درمانی اولیه، آن دو را به بیمارستان منتقل كردند اما ساعاتی بعد با توجه به تلاش پزشكان دختر جوان به‌دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شد، اما مادر زخمی او همچنان بستری است و پزشكان در تلاش برای نجات او هستند.
براساس اعلام مركز اطلاع رسانی پلیس استان مركزی، ماموران پلیس آگاهی در محل تیراندازی حاضر شده و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این تیراندازی مرگبار ادامه دارد. هنوز انگیزه این تیراندازی مرگبار مشخص نشده اما شواهد نشان می‌دهد انگیزه قاتلان سرقت نبوده است.