شیرینی یا افشاگری؛ انتخاب با خودش!

شیرینی یا افشاگری؛ انتخاب با خودش!


  رسیدیم و حضور و غیاب كردیم. همه اعضای گروه بودند جز یك نفر كه رفته عروسی خواهرش و قرار است شیرینی به دست برگردد كه اگر برنگردد.... شما شاهد باشید گفتم یا شیرینی می‌خوریم یا افشاگری می‌كنیم! حالا بگذریم و بحث را بیشتر از این باز نكنیم... خلاصه كه از همین جا آرزو می‌كنیم شما هم همیشه به عروسی و شادی باشید و پاییزتان اصلا رنگ غم به خودش نبیند. حالا اگر دید هم شما باورش نكنید و شیشه غم را بكوبید به سنگ. ما هم داریم همین كار را می‌كنیم. باور كنید اصلا كل تحریریه مشغول همین كاریم. چطور؟ نه دیگر... این یكی بماند هر وقت آمدید اینجا خیلی یواشكی درباره‌اش حرف بزنیم. اینجا پشت صحنه است و جای حرف‌های یواشكی، ولی حالا نه دیگر در این حد! بگذریم و برویم سراغ سوژه‌ها كه اوضاع خطری نشود.
 صفحه 10و 11 امروزمان 13آبانی است و خانم‌های گروه چه كرده‌اند. آذر مهاجر كه چند وقت پیش رفته بود سراغ پاك شده نقاشی دیواری‌های لانه جاسوسی، آن‌قدر پی ماجرا را گرفته و بی‌خیال نشده تا ببیند چه طرح و نقشی جای آن قبلی‌ها را می‌گیرد. حالا هم كه نقاشی‌های تازه رونمایی شده‌اند، با صابر شیخ رضایی طراح آنها گپ زده است.
 ساناز قنبری، خبرنگار سینمایی مان هم كه اهل بازیگر محوری نیست و همه عوامل یك فیلم را مورد دقت و بررسی قرار می‌دهد تا زحمات همه را در نظراتش لحاظ كند، امروز رفته سراغ محمد‌تقی پاك‌سیما، فیلمبردار سینما كه در دهه 60 و كمبود امكانات آن زمان توفان شن جواد شمقدری را به دقت و ظرافت فیلمبرداری كرده و از پس كار به‌خوبی برآمده است.
 صفحه آخرمان یعنی همان جناب 12 هم امروز میزبان علی آقای رستگار است كه رفته سراغ تحلیل فروش فیلم‌های گیشه. او فیلم‌های سینمایی را كه در پنج هفته اخیر اكران شدند تحلیل كرده و خلاصه هر چه می‌شود درباره شان گفت و دانست را یكجا جمع كرده است.