آزار شیطانی دختر عمو

آزار شیطانی دختر عمو

زن جوان با مراجعه به پلیس ادعا كرد پسر برادرشوهر سابقش، دختر بچه او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. پرونده پس از این شكایت در دادگاه كیفری یك استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.
چند روز قبل زن جوانی به نام مینا 30 ساله با مراجعه به پلیس ادعا كرد پسر برادرشوهرسابقش، دخترش را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
مینا در طرح شكایت خود گفت: دختر من چند ساعتی در منزل عمویش با پدر و عمو و پسرعمویش تنها بود. زمانی كه دنبال او رفتم، دیدم به‌شدت بی‌تابی می‌كند و ترسیده بود. هر كاری می‌كردم تا حواسش را پرت كنم، تاثیری نداشت و دخترم آیلین چیزی نمی‌خورد. بالاخره وقتی به خانه رسیدم بعد از دقایق طولانی صحبت كردن و بازی با آیلین، دخترم با همان زبان كودكانه اش به من گفت پسرعمویش او را مورد آزار و اذیت قرار داده است و من از همان توضیحات آیلین و آثاری كه روی بدنش بود متوجه شدم اتفاقی افتاده است.
با طرح شكایت مادر آیلین، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۲ دادگاه كیفری یك استان تهران ارجاع شد و روز گذشته پرونده در مرحله تحقیقات اولیه قرار گرفت.
در این جلسه مادر آیلین كه به‌شدت پریشان بود، خطاب به دادگاه گفت: حدود یك سال قبل بود كه از پدر آیلین جدا شده بودم. او اعتیاد داشت و بیكار بود.برای همین نتوانستم زندگی را تحمل كنم.بعد از طلاق قرار شد آیلین با من زندگی كند، اما گاهی هم چند ساعتی كنار پدرش باشد. روز حادثه هم همسر سابقم به خانه من آمد و آیلین را با خودش برد. به من گفت با هم به خانه برادرش می‌روند و قرار شد عصر همان روز به دنبال دخترم بروم. زمانی كه همسرم و برادرش مشغول مصرف مواد مخدر بوده‌اند، پسر برادر همسر سابقم كه جوانی 20 ساله به نام شهاب است دخترم را مورد آزار قرار داده است.
در حالی كه متهم به كلی منكر اتهام خود است و ادعای زن عموی سابقش را كذب می‌داند؛ كودك سه ساله به دستور قاضی راهی پزشكی قانونی شد.