ماجرای بنیتا تكرار نشد

سارق ترسو دختر بچه را كنار جاده رها كرد

ماجرای بنیتا تكرار نشد



سارق خودرو با دیدن كودكی در ماشین سرقتی، از ترس تكرار ماجرای بنیتا، دختر بچه را كنار جاده پیاده كرد و به فرارش ادامه داد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، در حال پرسه زدن در یكی از محله‌های ساوجبلاغ بود. مقابل فروشگاهی با خودرویی رو به رو شد كه روشن در كنار خیابان رها شده بود. دیدن خودرو در آن وضعیت وسوسه‌اش كرد تا آن را سرقت كند. به ماشین نزدیك شد و نگاهی به اطراف كرد. از راننده خبری نبود. پشت فرمان نشست و پایش را روی گاز فشار داد. سریع از محل دور شد، نه خبری از راننده بود نه پلیس . نفس عمیقی كشید و سرعتش را كم كرد. ناگهان صدایی از صندلی عقب شنید. در آینه نگاه كرد، صحنه‌ای را دید كه انتظارش را نداشت . دختر بچه‌ای روی صندلی عقب بود كه با دیدن راننده شروع به گریه كرد. شوكه شد و پایش را روی پدال ترمز فشار داد. وقتی ماشین كنار جاده توقف كرد، بچه را از ماشین پیاده كرد و به فرارش ادامه داد.
پدر این كودك وقتی متوجه سرقت خودرو و ربودن دخترش شد، هراسان با پلیس تماس گرفت و ماجرا را گزارش داد. به خاطر حساسیت موضوع، سرعت تحقیقات آغاز و كودك در حوالی روستای هیو در ساوجبلاغ پیدا شد.
رئیس پلیس ساوجبلاغ با اشاره به این خبر گفت: با پیدا شدن كودك، ماموران به ماموریت خود ادامه دادند و خودروی سرقتی را كه به سمت شهرستان نظرآباد در حال حركت بود شناسایی کرده و موفق به توقف خودرو و دستگیری سارق شدند .
سرهنگ سلیمانی افزود: سارق كه دارای چندین فقره سوابق كیفری است در تحقیقات مدعی شد با دیدن خودروی روشن وسوسه شده آن را سرقت كند و بعد از دیدن كودك در ماشین، از ترس او را در كنار جاده پیاده كرده بود.