مجموعه موشن‌های «آمریكا 20-» روی آنتن می‌رود

مجموعه موشن‌های «آمریكا 20-» روی آنتن می‌رود


 مدیر شبكه افق سیما از تولید مجموعه موشن‌گرافیك «آمریكا 20-» با موضوع رتبه بالای آمریكا در جهان از نظر مشكلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت سیما؛ دكتر جلال غفاری‌قدیر با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استكبار جهانی اظهار كرد: شبكه افق سیما با تولید مجموعه‌ای شامل ده موشن‌گرافیك، سعی كرده است چهره واقعی آمریكا را در سطح بین‌المللی و به روایت آمار و ارقام اعلام شده توسط مراكز و نهادهای غربی به تصویر بكشد.
وی افزود: آمریكا ادعای سلطه بر جهان را دارد و خود را بهشت موعود معرفی می‌كند در حالی كه با انواع مشكلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دست و پنجه نرم می‌كند.
مدیر شبكه افق سیما با بیان این‌كه این مشكلات در حوزه‌های متعددی است، گفت: آسیب‌های اجتماعی، مشكلات فرهنگی، فقر و مسائلی از این دست این حوزه‌ها هستند.
وی ادامه داد: مجموعه موشن‌گرافیك «آمریكا 20-» در ده محور آلودگی محیط زیست، مواد مخدر، نابرابری اقتصادی، هرزه‌نگاری، زندان، تجاوز به زنان، فروش اسلحه، كودك‌‌آزاری، فقر و فضای مجازی؛ در شبكه افق سیما تولید شده و به مناسبت 13 آبان از شبكه‌های سیما روی آنتن می‌رود.
در موشن‌گرافیك‌های «آمریكا 20-» به این واقعیت توجه شده كه بر خلاف ادعای غربی‌ها، یك واقعیت اساسی وجود دارد و آن، افول موریانه‌وار آمریكا براساس شاخص‌ها و رتبه‌بندی‌های جهانی و رژیم‌های سنجش افكار است.