آدرنالین خالص در خون لیگ

بازی‌های داغ امروز را از دست ندهید

آدرنالین خالص در خون لیگ

 هفته دهم لیگ برتر امروز با دو بازی دنبال می‌شود و با یك بازی پنجشنبه و 4 بازی جمعه به پایان خواهد رسید.
بازی‌های این هفته كه با مسابقه دیروز شروع شد، امروز با دو بازی فوق‌العاده حساس دنبال می‌شود. دو بازی همزمان كه هیجان را به سكوهای دو ورزشگاه در شهرهای تهران و اصفهان می‌آورند. دو مسابقه‌ای كه به دلیل حساسیت بالا آدرنالین خالص به رگ‌های فوتبال ما می‌ریزند.
استقلال در شرایطی میزبان صنعت نفت آبادان است كه از سفر آخر خود به تبریز 3 امتیاز ارزشمند سوغاتی آورده است. برد 4 بر 2 مقابل تراكتور همه آبی‌ها را به ادامه لیگ امیدوار كرده است؛ اما آندرا استراماچونی گفته امیدوار است تیمش به دلیل این برد مغرور نشده باشد. این مربی در بازی امروز فرشید باقری، روزبه چشمی و میلاد زكی‌پور را در اختیار ندارد.
حریف استقلال در بازی امروز، صنعت نفت آبادان است كه تیمی بسیار تاكتیكی و منظم نشان داده و اولین شكست تراكتور در این فصل را هم رقم زده است. دراگان اسكوچیچ سرمربی فعلی صنعت نفت آبادان آخرین جام استقلال را به این تیم داد. آن زمان او سرمربی خونه به خونه بود و در فینال جام حذفی مقابل استقلال شكست خورد. او ده تقابل با استقلال داشته كه شش شكست و چهار پیروزی به‌دست آورده است. از آخرین برد او مقابل استقلال چهار سال و هفت ماه می‌گذرد. او آن زمان سرمربی فولاد بود و استقلال قلعه‌نویی را شكست داد.
امتیازهای بازی امروز برای هر یك از دو تیم ارزش بالایی دارد و برای استقلال كه تازه موتورش را برای حركت روشن كرده، حیاتی‌تر است. استقلال امیدوار است با حمایت تماشاگرانش در این بازی حساس به برتری برسد.
اما بازی دیگر امروز بین دو تیم بالای جدول برگزار می‌شود. سپاهان 19 امتیازی و تراكتور 17 امتیازی امروز در ورزشگاه  نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند. مصطفی دنیزلی سرمربی تراكتور در سه هفته اخیر 7 امتیاز از دست داده و حسابی به رقیب خود در بالای جدول خدمت كرده است. شكست در بازی امروز، لطف را در حق سپاهان تمام خواهد كرد.
تراكتور كه در برابر نساجی مساوی كرد و در برابر صنعت نفت و استقلال شكست خورد، دیگر در بازی امروز نمی‌خواهد شكست بخورد. در سوی دیگر سپاهان قرار دارد كه این فصل با خریدهای نجومی و در اختیار گرفتن بازیكنان باكیفیت در پست‌های مختلف، فقط به قهرمانی فكر می‌كند و امیدوار است با برد در بازی امروز با خیال راحت در صدر جدول بماند. این دو بازی را نباید از دست داد و باید تاسف خورد كه این دو بازی هیجان‌انگیز به صورت همزمان برگزار می‌شود.