فتحی، زاهدی‌فر را متهم كرد

فتحی، زاهدی‌فر را متهم كرد


اتفاقات عجیب بازی سپاهان و استقلال و پنالتی نگرفتن زاهدی‌فر و گل دوم سپاهان كه به زعم كارشناسان داوری در شرایط آفساید به ثمر رسید، موجب شد همه اهالی فوتبال به قربانی شدن استقلال در آن بازی و منفعت محسوس سپاهان از اشتباهات داوری اعتراف كنند.
آش آن‌قدر شور شده بود كه قبل از رسیدن شكایت استقلال به فدراسیون، زاهدی‌فر محروم شد. با این حال مسؤولان باشگاه استقلال پا را فراتر گذاشتند و با ارسال نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از زاهدی‌فر به طور رسمی شكایت كردند.
شكایت از یك داور به خاطر اشتباهاتش موضوع جدیدی در فوتبال ایران نیست و در گذشته بارها شاهد آن بوده‌ایم كه مسؤولان یك باشگاه به این شكل اعتراض خود را به نحوه داوری اعلام می‌كنند.  مدیرعامل استقلال ضمن توضیح درباره شكایت از محمدحسین زاهدی‌فر به ایرنا گفت: «ما شكایت كردیم و با قدرت آن را پیگیری می‌كنیم و از حقوق باشگاه استقلال كوتاه نخواهیم آمد. اشتباهاتی كه در دیدار سپاهان و استقلال رخ داد برای هیچ‌كدام از اهالی فوتبال قابل درك نیست. بدون اغراق می‌توانم بگویم پس از پایان بازی استقلال و سپاهان بیش از صد بار صحنه خطای كی‌روش استنلی را تماشا كردم و هر بار تعجبم بیشتر از این شد كه چرا زاهدی‌فر خطای پنالتی به این واضحی را اعلام نكرد.»
وی افزود: «مگر می‌شود داور در چند متری صحنه ایستاده و این هند را ندیده باشد؟ متاسفانه نمی‌توان اسم این كار را اشتباه داوری گذاشت بلكه یك تخلف بزرگ روی داده است.»
استفاده از واژه تخلف از سوی فتحی ابهام‌های متعددی را ایجاد كرده است. مدیرعامل استقلال تاكید كرده كه عدم اعلام خطای پنالتی واضح كی‌روش استنلی از سوی زاهدی‌فر اشتباه داوری نیست و از آن به‌عنوان یك «تخلف بزرگ» یاد می‌كند. مساله‌ای كه كاملا سربسته از سوی فتحی مطرح شده و هیچ توضیح بیشتری نیز درباره آن نداده است.