تعبیر رویای آمریكایی در مستند «پایان بازی»

تعبیر رویای آمریكایی در مستند «پایان بازی»


به گزارش روابط عمومی شبكه مستند، جدیدترین قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «پایان بازی» به كارگردانی سید حامد قاسمی از شبكه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت و پس از پخش اثر، ابراهیم متقی، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران و علی رهجو یكی از نویسندگان و كارگردانان مستند پایان بازی مهمان میز كارشناسی برنامه خواهند بود و به بررسی موضوع این فیلم مستند از دید كارشناسان می‌پردازند. علاوه ‌بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.
مستند پایان بازی روایتی دقیق و مستند از زندگی در آمریكا، وضعیت معیشتی مردم این كشور و رویای هالیوودی از آن است و چهره واقعی ایالات متحده را به تصویر می‌كشد. همچنین در این فیلم مستند با پژوهشی عمیق نشانه‌های افول همه‌جانبه آمریكا به تصویر كشیده شده و واقعیت دقیقی نسبت به این مساله از دیدگاه اندیشمندان و كارشناسان بین‌الملل ارائه شده است.
این فیلم مستند با پژوهشی دقیق و با درنظرگیری نظرات كارشناسان تلاش كرده است تاریخ آمریكا، اوج و افول آن را در سه فصل «یك رویا، یك امپراتوری و یك فروپاشی» به نمایش دربیاورد.
این مستند كه در مركز بسیج صداوسیما تولید شده است، به مناسبت 13 آبان و روز مبارزه با استكبار جهانی رونمایی شد و حالا همزمان با روز دانشجو برای اولین‌بار در شبكه مستند و برنامه به اضافه مستند به نمایش درخواهد آمد. این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه 12 آذر ساعت
 20 و 30 دقیقه از شبكه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه 13 آذر ساعت 9 و جمعه 15 آذر ساعت 13 و 30 دقیقه است.
به اضافه مستند، مجموعه برنامه تلویزیونی شبكه مستند است كه به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث كارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و كارگردانی محمدرضا رضاییان با دكوری جدید و بخش‌های متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت 20 و 30دقیقه روی آنتن شبكه مستند می‌رود.