رادیو اقتصاد پیگیر طرح حمایت معیشتی مردم

رادیو اقتصاد پیگیر طرح حمایت معیشتی مردم


لیلا امید یگانه تهیه كننده برنامه #6369* از پیگیری مشكلات مردم در خصوص طرح حمایت معیشتی خبر داد .
به گزارش رادیو اقتصاد لیلا یگانه با بیان این‌كه برخی از مردم در جریان ثبت‌نام طرح حمایت معیشتی دچار مشكل و سردرگمی شده‌اند، گفت: از آنجا كه پیامك‌های بی‌شماری درخصوص این طرح به رادیو اقتصاد ارسال شد، به نظر رسید یكی از مناسب‌ترین راهكارها در جهت رفع مشكل مردم و شفاف‌سازی و كسب اعتماد عمومی ارائه یك برنامه از طریق رسانه ملی است.
وی بیان كرد: در برنامه #6369* با حضور حسین میرزایی، سخنگوی شناسایی طرح حمایت‌های معیشتی به بررسی پیامك‌های مردمی كه به سامانه پیامكی رادیو اقتصاد ارسال شده است پرداخته و راهكارهای عملی به صورت شفاف ارائه می‌شود.
یگانه با اشاره به آمار بالای پیامك‌های مردمی كه مشكلات و كد ملی خود را به منظور پیگیری به رادیو اقتصاد ارسال كرده‌اند، گفت: رادیو اقتصاد یك مرجع پیگیری به مشكلات و پاسخگویی به مخاطبان است ولی مهم‌ترین شرط بررسی این پیامك‌ها ثبت‌نام اولیه مشمولان در سامانه است و این رادیو از نظر حقوقی قادر به ثبت‌نام افراد یا در اختیار گذاشتن كد‌های ملی به این طرح نیست. وی متذكر شد: این برنامه صرفا در مورد پیگیری مشكلات طرح حمایت‌های معیشتی است و به سوالات مربوط به یارانه‌های ثابت پاسخ داده نمی‌شود. یگانه خاطرنشان كرد با برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده و دسته‌بندی پیامك‌ها به عمده درخواست‌ها و مشكلات مردم رسیدگی می‌شود.
این برنامه شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت  13 و 5 دقیقه تا  13 و 30 دقیقه به تهیه‌كنندگی لیلا امید یگانه و گویندگی زهرا تقی‌ملا از موج FM ردیف 98 روی آنتن می‌رود و شنوندگان قادر خواهند بود برای دریافت فایل صوتی به سایت رادیو اقتصاد مراجعه کنند.